به گزارش ونگ وا : دومین کنسرت آموزشی موسسه فرهنگی هنری پدیده هنر آلاء در سالن بصیرت شهرستان بهشهر با حضور فلاح رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر و حضور پرشور مردم برگزار شد و در پایان با اهدای لوح سپاس از اساتید موسیقی قدردانی شد.

مدیر موسسه فرهنگی هنری پدیده هنر آلاء در بهشهر در گفت و گو با خبرنگار ونگ وا، اظهار کرد: موسسه فرهنگی هنری پدیده هنر آلاء در سال ۱۳۸۹ تاسیس شد و در زمینه آموزش هنرهای تجسمی شامل نقاشی، طراحی، گرافیگ، خوشنویسی و خط ، آموزش موسیقی شامل تمام سازهای ایرانی و جهانی و آموزش تئوری موسیقی، سلفژ و آواز، آموزش تخصصی موسیقی کودک ، برگزاری کنسرت های محلی، سنتی و پاپ در سطح استان مازندران و کشور و همچنین تهیه و تولید آثار صوتی و تصویری و آلبوم شعر و موسیقی فعالیت می کند.

ام کلثوم رضایی عنوان کرد: بزودی آلبوم ” تِه خاطری” به خوانندگی اکبر رستگار و آلبوم “ساز تنهایی” با شعر و دکلمه ام کلثوم رضایی با مجوز موسسه فرهنگی هنری پدیده هنر آلاء تولید و وارد بازار می شود.

رضایی خاطرنشان کرد: موسسه آلاء افتخار برگزاری بزرگترین جشنواره موسیقی پاپ کشور در رامسر را به خود اختصاص داده و رکورد بیشترین اجراهای همزمان را زده است و بزودی کنسرت گروه کایر را در شهرستان بهشهر برگزار می کند.

خبرنگار مریم یخکشی

.