فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به اجرای سامانه تجمیع خطوط ۱۱۰ در پنج استان کشور گفت : تا سال آینده این سامانه تسریع بخش درفعالیت های ناجا در تمامی استان های کشور راه اندازی می شود .

سردار حسین اشتری روز پنجشنبه در آئین افتتاح سامانه تجمیع خطوط ۱۱۰ مازندران که در ساری برگزار شد ، افزود : تاکنون این سامانه در استان های مازندران ، ایلام ، خوزستان ، گلستان و خراسان جنوبی راه اندازی شده است .
وی ادامه داد : در سامانه تجمیع خطوط ۱۱۰ ، کلیه خطوط مراکز ۱۱۰ نیروی انتظامی شهرستان‌ها در مرکز استان مستقر و پس از تماس تلفنی شهروندان با تلفن ۱۱۰، اپراتور مرکز استان جوابگو و پس از شنیدن درخواست امدادخواه مراتب به حوزه‌های مربوطه ابلاغ می‌شود.
فرمانده ناجای کشور اضافه کرد : با ایجاد این سامانه نظارت، کنترل و هدایت واحدهای عملیاتی نیز بیشتر شده و رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس ۱۱۰ افزایش می یابد .
وی گفت : با اجرای این سامانه علاوه بر رسیدگی به موقع به مسائل و مشکلات انتظامی، از ‌برخی نارضایتی‌های مردمی از عملکرد پلیس پیشگیری می‌شود.
سردار اشتری سرعت و دقت در پاسخگویی به مردم ، کاهش هزینه ها و نیروی انسانی را از مزایای ایجاد این سامانه برشمرد .
*** تعیین جغرافیای جرائم با اجرای سامانه تجمیع خطوط ۱۱۰
فرمانده ناجای کشور از تعیین جغرافیای جرائم در مناطق مختلف کشور به عنوان دستاورد اجرای سامانه تجمیع خطوط ۱۱۰ اعلام کرد و افزود : با تماس های تلفنی افراد به این سامانه و اختصاص کد مخصوص هر تماس و ثبت اطلاعات ، جرائمی که در هر منطقه رخ می دهد ثبت می شود .
وی خاطرنشان کرد : ثبت این تماس ها به نوعی در تعیین جرائم مناطق کشور تاثیر دارد و برنامه ریزی برای اجرای برنامه پیشگیرانه لازم را عملی می کند .
مازندران به عنوان پنجمین استان کشور امروز پنجشنبه سامانه تجمیع خطوط ۱۱۰ در آن افتتاح شد و در فاز اجرایی قرار گرفت.