استاندارمازندران گفت: هتاکی و توهین به رئیس جمهوری در راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران ، رفتار افراطی ،دشمن شادکن و غیرقابل قبول برای مردم ایران است.

به گزارش ایرنا، ربیع فلاح روز شنبه در نشست هیات امناء و شوراهای حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس در ساری افزود : شعارعلیه رئیس جمهورمنتخب ملت آن هم در روز قدس که روز وحدت و همبستگی مسلمانان جهان برای مقابله با استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی است، رفتاری وحدت شکن ، دون مایه و پست و خلاف مصالح ملی است که باید با تدابیر لازم جلوی آن گرفته شود .
نماینده عالی دولت درمازندران اضافه کرد : هر چند رای بالای ملت هوشمند ایران در انتخابات اخیربه دکتر حسن روحانی نشان داد که این گونه رفتارهای تخریبی تاثیری در عزم و اراده ملت بزرگ ایران در دفاع از دولت تدبیر و امید ندارد.
وی خاطرنشان کرد : در راستای منویات رهبر معظم انقلاب باید فضای جامعه به سوی وحدت و یکپارچگی هدایت شود تااز دوقطبی کردن جامعه و تهیه خوراک برای رسانه های بیگانه و معاند جلوگیری شود .
ربیع فلاح اظهارداشت : هتاکی و توهین به رئیس جمهوری رفتاری افراطی ، دشمن شاد کن و غیر قابل قبول در پیشگاه ملت بزرگ ایران است و به وحدت ملی آسیب می زند .
نماینده عالی دولت در مازندران باردیگر با محکوم کردن رفتار گروهی افراطی در توهین به رئیس جمهوری منتخب ابراز امیدواری کرد تا با برخورد قانونی با عاملان و مسببان این اقدام افراطی ریشه این رفتارها در کشور خشکانده شود