معاون فنی عمرانی شهرداری ساری:

معاون فنی و عمرانی شهرداری ساری گفت: مطالعه طرح هاي عمراني و توسعه اي در راستاي گردشگرپذيرشدن شهر ساري در دست اقدام است.

به گزارش ونگ وا، عباس رشیدی با اشاره به الحاق محلات ده گانه به ساري و افزايش محدوده شهري اظهار داشت: براي اين راستا اجراي پروژه هاي جديد در زمينه روان سازي ترافيك عملياتي خواهد شد.

رشيدي معاون فني و عمراني اين نهاد طي گفتگويي  با تاكيد بر توسعه متوازن شهرو دسترسي عادلانه خدمات در تمام جغرافياي شهر ساري به تشريح اين پروژه ها پرداخت و گفت: تعريض، بهسازي و ساماندهي ورودي شرقي شهر حد فاصل پل شهيد نوري تا بعد از عبور شهيد زارع آغاز و طي آن در هر دو سمت باندهاي كندرو و تندرو احداث مي شوند ضمن آنكه ايجاد فضاي سبز هم در دستوركار قرار گرفته است.

 وي بهسازي مسير آبندانسر، نصب رمپ ورودي شركت نفت و ورودي هولا را از ديگر پروژه هاي مدخل شرقي ساري عنوان كرد و افزود: در كنار اين اقدامات احداث دور برگردان استاندارد و باند كندرو در دو سمت جاده آغاز شده كه هم در روان سازي ترافيك اثر گذار است و هم درزيبايي بصري اين منطقه  و در بحث روشنايي و فضاي سبز اين محدوده هم برنامه ريزي هاي لازم صورت گرفته و همزمان اجرا خواهد شد.

 رشيدي مرحله بعدي اجراي پروژه  را از حد فاصل سه راهي  شهيد زارع تا پارك جنگلي شهيد زارع عنوان كرد و ادامه داد: طي اين مرحله ضمن تعريض خيابان واحداث رفيوژ، به يك بلوار زيبا تبديل خواهد شد كه اين كار نيازمند اصلاحات هندسي هم مي باشد البته به موازات آن جاده قديم شاه عباسي از بيمارستان شهيد زارع تا آبندانسر آسفالت خواهد شد تا يك دسترسي مناسب در كنار جاده كنوني ايجاد شده و مطالبه پنجاه ساله ساكنان منطقه فوق هم محقق گردد.

 اين مسئول در ادامه از پروژه مهم ديگري رو نمايي كرد و گفت: جاده گلما از جمله معابر پر تردد و پر خطر است و به همين دليل تصميم گرفته شد اين خيابان از پل تجن تا كمربندي شمالي تعريض و به يك بلوار تبديل گردد.

 معاون فني عمراني شهرداري ساري خاطر نشان كرد: مطالعه طرح هاي عمراني و توسعه اي در راستاي گردشگرپذيرشدن شهر ساري در دست اقدام است و به همت شهرداري و همراهي شهروندان عزيز ساروي در سال پيش رو عملياتي خواهد شد.