ربيع فلاح در اين جلسه از رشد ۵۸ درصدی بودجه استان در سال جاری خبر داد و افزود: اعتبارات هزینه ای سال ۹۶ استان بميزان ۱۴٫۵ درصد و اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای سال ۹۶ استان ۷۴ درصد افزايش داشته است.

 ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران در جلسه شورای اداری استان، با اشاره به اين كه بر اساس برنامه ششم توسعه٬ سالانه باید در کشور قريب ۱ ميليون شغل جدید ایجاد شود٬ که سهم استان مازندران از اين رقم بايد مشخص و براي تحقق آن برنامه ريزي شود، ياد آور شد: با بهره گیری از ظرفيت و توانمندي بخش خصوصی و دولتی این تعداد شغل تا پایان سال بايد محقق شود.

استاندار مازندران از رشد ۵۸ درصدی بودجه استان در سال جاری خبر داد و افزود: اعتبارات هزینه ای سال ۹۶ استان بميزان ۱۴٫۵ درصد و اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای سال ۹۶ استان ۷۴ درصد افزايش داشته است.

ربيع فلاح، با بيان اين كه بودجه امسال تمامی شهرستان ها به فرمانداری ها ابلاغ شده و افزایش صورت گرفته می تواند منشاء خیر برای استان باشد، تصريح نمود: فرمانداران در جذب اعتبارات و تحقق آن پیگیری های لازم را انجام دهند.

مقام عالي دولت در استان، گفت: استان مازندران برای رونق تولید و اشتغال در دولت تدبیر و امید گام های موثری برداشته است که ارائه بسته های رونق تولید به واحد های تولید یکی از این اقدامات ارزشمند بوده است.

فلاح با ابراز خرسندی از این که مازندران سال گذشته رتبه اول کشور را در ارائه تسهیلات رونق تولید در كشور کسب کرد، اظهار داشت: استاندار مازندران از فرمانداران خواست تا نظارت دقیق بر روند هزينه كرد تسهيلات ارايه شده به واحد های تولیدی داشته باشند.

استاندار با اعلام اين كه چهار هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب بسته رونق تولید به واحدهای صنعتی و کشاورزی استان پرداخت شد، ابراز داشت: این مقدار تسهیلات به یکهزار و ۱۰۸ واحد صنعتی و کشاورزی در مازندران پرداخت شده است.