با توجه به حجم گسترده تخلفات ستادهای آقایان قالیباف و رئیسی، به نظر می رسد نباید به سادگی از کنار این همه تخلف گذشت آنهم به این بهانه که آنها بازنده انتخابات بوده اند.

انتخابات تمام شد اما ماجرای تخلفات عجیب و غریب آقایان قالیباف و رئیسی در تاریخ برگزاری انتخابات در کشور، بی سابقه است و با توجه به مسئولیت دیرینه آقای رئیسی در قوه قضائیه و جمله کلیدی رئیس جمهور مبنی بر اینکه سخنگوی یک دستگاه، رسما سخنگوی ستاد آقایان قالیباف و رئیسی است و هنوز مناظرات انتخاباتی تمام نشده، در گفتگو با رسانه ها(!) از خجالت دولت در می آید و حمایت علنی خود را ازادعاهای رقبای رئیس جمهور قانونی و مستقر کشور، رسانه ای می‌کند، نباید منتظر رسیدگی نهادهای قضایی باشیم. به نظر می رسد مجلس و وکلای ملت، باید به این موضوع رسیدگی کنند.
ادعاهای کذب آقای قالیباف، توهین های علنی و دروغ های عجیب او باید رسیدگی شود اما با توجه به کناره گیری اجباری وی و همراهی با نامزد ۱۵ میلیونی انتخابات، تمرکز بیشتر در حسابرسی پس از انتخابات باید روی آقای رئیسی و ستاد انتخاباتی وی باشد.
توزیع غذا در محلات، هیات مذهبی و مدارس تهران
توزیع قواره پارچه چادری در محله های مذهبی تهران
توزیع خرما، پنیر، روغن و سرکه خرما در برخی مدارس تهران از جمله شهرک شهید محلاتی
توزیع کارت هدیه در میان فرهنگیان
اجاره اتوبوس های متعدد برای تجمعات انتخاباتی و استفاده از امکانات مساجد برای بسیج مردمی
توبیخ معلمانی که رای خود را به رئیسی اعلام نکرده اند در مدارس خاص تهران
هشدار به کودکان در سرویس مدارس مبنی بر اینکه اگر والدین شما به رئیسی رای ندهند، دیگر حق سوارشدن به سرویس را ندارید
خرید کانالهای تلگرامی فان و تغییر اسم برای مدت یکماه!
استخدام دیجی زن در برخی ستادهای تهران!
و…
تمامی موارد بالا علاوه بر اخبار منتشرشده در زمان انتخابات، دارای نشانی واقعی و مستند است و غیر قابل انکار؛ نه مثل ماجرای ۵میلیون تعرفه بدون مهر که با تمسخر دبیر شورای نگهبان مواجه و اعلام شد: «نهایتا شاید ۱۲ هزار تعرفه بدون مهر در انتخابات وجود داشته است…» ۵ میلیون کجا و ۱۲ هزار کجا؟!
اینجا شاید یک شبهه در ذهن مخاطب شکل بگیرد؛ «سید ابراهیم رئیسی از این ریخت و پاش ها مطلع نبوده است»
اگر پاسخ به این شبهه مثبت باشد باید گفت اولا اگر ایشان قدرت نظارت بر ۴۰-۵۰ نفر مدیران ستاد انتخاباتی و فعالیت هایشان را ندارد، چگونه داعیه مملکت داری در سر داشته؟ و ثانیا اگر این کارها بدون نظر او انجام گرفته چرا بعد از اطلاع با آنها برخورد نشده است؟ به هر حال ایشان هم سبقه قضاوت دارد و هم مسئولیتی سنگین در مشهد مقدس.
اما اگر پاسخ به این شبهه منفی باشد، نقش نهادهای نظارتی بویژه مجلس بیشتر عیان می شود؛ هزینه این ریخت و پاش میلیاردی از جیب شخصی بوده یا خدای نکرده از…قطعا از جیب شخصی نبوده، اما اینکه کمکهای مردمی در این حد آنهم بدون چشمداشت به ستاد آقای رئیسی سرازیر شده، کمی جای تامل دارد!
یکی از دوستان مطبوعاتی تعریف میکرد در ایام تبلیغات انتخاباتی، مسئول یکی از ستادهای انتخاباتی آقای رئیسی به او گفته، هفته نامه تان را در اختیار ما قرار بدهید، در هر صورت(برد یا باخت)، شما مهمان سفره امام رضا(ع) هستید و خواهید بود…
حالا باید منتظر ماند و دید با تاکید رهبری مبنی بر پیگیری تخلفات، دستگاه های مربوطه فقط سراغ برنده میدان انتخابات می روند یا بازنده هایی که از قضا دو میدان سیاسی و اخلاقی را باختند هم زیر ذره بین قرار میگیرند؛ بازی با مقدسات و دینداری مردم، شلیک انواع تهمت‌ها و توهین‌ها و دروغ ها به سوی رئیس جمهور و دولت مستقر و هزینه های سنگین برای آنچه که خود اعتراف میکنند از ابتدا می دانستیم بازنده ایم!
منبع: خبرآنلاین