ونگ وا: جشن پیروزی دکتر حسن روحانی رئیس جمهور منتخب دوره دوازدهم از سوی ستاد روحانی در نکا با شکوه خاصی در سالن امیرالمومنین فرهنگ و ارشاد برگزار شد.

این مراسم با استقبال بی نظیر صدها نفر از شهروندان بصورت خودجوش و اعضای ستاد برگزار شد. علاوه بر جمعیت حدود ۵۰۰ نفره ای که در سالن حضور داشتند صدها نفر در بیرون سالن موفق نشدند ورود پیدا کنند و شنونده مراسم بودند. بطوریکه این حضور خودجوش برگزار کنندگان را هم غافلگیر کرد

دکتر ایوب برزگر نژاد رئیس ستاد دکتر روحانی در نکا در این مراسم ضمن خوش آمد و تقدیر و تشکر از حضار گفت:پیروزی دکتر روحانی در این شرایط و جو حاکم کاربزرگی بود جا دارد بنده از همه مردم و عوامل ستاد دکتر روحانی در سراسر کشور تشکر کنم. این اولین انتخابات پس از انقلاب کشور بدون هاشمی بود. واقعا جای ایشان در این روزها خالیست.
وی با اشاره به ریشه جناح چپ و راست در کشور گفت متاسفانه طوری در جامعه القا کردند که هر کسی چپ است یعنی کافر و ضد نظام است. متاسفانه نیروهای اصلاح طلب هم جرات ندارند خودشان را معرفی کنند. در حال که بنده ثابت می کنم التزام عملی ما اصلاح طلبها به انقلاب و اسلام بیشتر است. کسی که شعار نظام و انقلاب را می دهد باید به قانون تمکین کند. چطور در کشور شورای نگهبان از میان ۱۷۰۰ نامزد ریاست جمهوری شش نفر را تایید صلاحیت می کند اونوقت عده ای در کشور دست به هرکاری می زنند تا از میان این شش نفر برخی را ضد نظام و ضد ولایت نشان دهند؟ خیلی هنر می خواهد که انسان وقتی می بیند قانون به نفعش نیست تمکین کند و بگوید حق با شماست. از این نظر علی رغم تهمت های فراوان اصلاح طلبان قانونگرا تر هستند و چه در شکست و چه در پیروزی بیشتر سعه صدر نشان دادند.
وی در پایان از همه عوامل ستاد نکا که توانست حدود ۳۰هزار رای برای روحانی جدب کند تقدیر و تشکر کرد و گفت از همه سرشاخه ها در محلات و روستاها سرتعظیم فرود می اورم.

در این مراسم همچنین سرکار خانم نرجس مهدی زاده معاونت ستاد بانوان دکتر روحانی در نکا هم دقایقی از همراهی اعضای ستاد و بانوان شهرستان تشکر کرد.

این مراسم با برنامه هایی همچون اجرای هنری و تقلید صدا، موسیقی، کلیپ، و نورافشانی همراه بود

 

 

 

 

 

 

 عکس: سیده رقیه حسینی