رئیس ستاد حامیان مردمی دولت در مازندران:

رئیس ستاد حامیان مردمی دولت در مازندران با تاکید بر اینکه مردم باید تشویق شوند که به پای صندوق های رای بیایند افزود: عده ای می خواهند مردم حضور حداقلی داشته باشند و با صندوق های رای قهر کنند.

به گزارش ونگ وا، علی اکبر بهمنش در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه انتخابات در ایران برای کشورهای منطقه از جمله عربستان و آمریکا حائز اهمیت است. تصریح کرد: با رای به روحانی از جنگ بدور خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه برای حفظ ایران اقتدار و امنیت ملی باید به پای صندوق های رای برویم. گفت: به سهم خودم و به عنوان فردی کوچک درجامعه از مردم مازندران تقاضا دارم هر چه پر شور تر پای صندوق های رای حاضر شوند.

همه در انتخابات شرکت کنند حتی کسانی که نظام را قبول ندارند

رئیس شورای سیاست گذاری استان خاطر نشان کرد: با حمایت و رای به روحانی سازندگی در ایران اتفاق خواهد افتاد و مجلس جدید راحتر صورت می گیرد.

بهمنش با بیان اینکه دفتر حمایت مردمی دولت بعد از انتخابات هم به فعالیت خود ادامه می دهد. اظهار کرد: همه درانتخابات حضور حداکثری داشته باشند حتی کسانی که نظام و دولت را قبول ندارند.

قائم مقام شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان مازندران گفت: با انتخاب روحانی در آینده دولتی جوانتر و کارآمدتر خواهیم داشت.

بهمنش با بیان اینکه دولت تدبیر و امید بسیار مظلوم است و مدیران میانی شهرستانی با روحانی همراه نیستند. اظهار کرد: در ستاد رئیسی مدیران دولت روحانی در حال فعالیت هستند.

خاتمی پاک ترین دولت را در تاریخ ایران داشت

وی از تخریب و پاره کردن بنرهای تبلیغاتی روحانی در یکی از شهرستانها با دستور یک کارمند فرمانداری خبر داد.

این فعال سیاسی به ضعف تیم اطلاع رسانی دولت اشاره کرد و افزود: نظام رسانه ای دولت در انتقال و ارائه خدماتش به مردم کوتاهی کرده است. زیرا مردم باید بدانند دولت روحانی چه خرابه ای را از احمدی نژاد تحویل گرفته است.

رئیس ستاد حامیان مردمی دولت در مازندران با اشاره به اینکه دولت اختلاس و ناکارآمد احمدی نژاد در تاریخ ایران بی سابقه بوده است تصریح کرد: احمدی نژاد را پایه گذار حوادث ۸۸ می دانم.

 بهمنش گفت: خاتمی پاک ترین دولت را در تاریخ ایران داشت اما همچنان ممنوع التصویر و ممنوع الخروج است.

 عده ای می خواهند مردم با صندوق های رای قهر کنند

 رئیس ستاد حامیان مردمی دولت با تاکید بر اینکه مردم باید تشویق شوند که به پای صندوق های رای بیایند افزود: عده ای می خواهند مردم حضور حداقلی داشته باشند و با صندوق های رای قهر کنند.

 بهمنش به عدم مشارکت بیش از ۱۸ میلیون نفر در مرحله دوم انتخابات سال ۸۴ اشاره کرد و افزود: در دور قبل احمدی نژاد با ۱۷ میلیون رای رئیس جمهور شد در حالی که اگر مردم در انتخابات شرکت می کردند هاشمی رفسنجانی کشور را نجات داده بود و ما در تولید ناخالص ملی پیش قدم بودیم.

 وی گفت: باید برای تعیین سرنوشت خود پای صندوق های رای بیاییم و آگاه باشیم رای خاموش به ما و فرزندانمان در آینده ضربه خواهد زد.

 با اغوش باز از مسئولان ستاد قالیباف استقبال می کنیم

 این فعال سیاسی تصریح کرد: همه مسئولان ستاد قالیباف به سمت ما آمدند و ما با آغوش باز از آنها استقبال خواهیم کرد. زیرا تا دیروز رقیب بودیم اما امروز به عنوان رفیق در کنار هم برای روحانی و اصلاحات فعالیت می کنیم.

رئیس ستاد حامیان مردمی دولت با بیان اینکه آمدن رئیسی به عرصه انتخابات را به فال نیک می گیریم افزود: حضور رئیسی انتخابات را به سمت دوقطبی مثبت، شور و هیجان زیاد و رساندن آرا به ۴۰ میلیون نفر می کشاند.

بهمنش به جمعیت ۱۸ میلیونی در روستاها شرکت قطعی ۱۶ میلیون روستایی اشاره کرد و گفت: روستائیان همانند ساکنان شهر رای شفاف و مناسب دارند.

 قائم مقام شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان مازندران با بیان اینکه قالیباف را فرد رئیس جمهور ساز میدانم خاطر نشان کرد: قالیباف با سخنانش فرد مقابل را به پیروزی نزدیک می کند زیرا مسائل را واقع بینانه نمی بیند و می تواند با شعار پوپولیستی مردم را فریب دهد و حائز کسب رای شود.

 بیش از ۲۵ هزار نفر در ساری به دیدار روحانی آمدند

 وی حضور استقبال کنندگان از روحانی را طبق آخرین آمار کارشناسی شده در استادیوم خیابان فرهنگ، قارن، ۱۵ خرداد بین ۲۵ تا ۳۵ هزار نفر اعلام کرد و افزود: بالای ۸۰ درصد جمعیت زیر ۳۰ سال سن داشته اند.

بهمنش از حضور پر رنگ و حداکثری بانوان و جوانان در سخنرانی آقای روحانی خبر داد و گفت: حضور روستاییان نیز در این برنامه بی نظیر بوده است.

این فعال سیاسی با بیان اینکه ای کاش این برنامه مهم و سرنوشت ساز در ورزشگاه متقی برگزار می شد تا ثابت شود به راحتی بدون ساندیس و کیک هم می شود ۳۵ هزار جمعیت را کنار هم گرد آورد. اظهار کرد: ثابت کردیم بدون هیچ هزینه ای بین ۲۵ تا ۳۵ هزار نفر را را پای سخنرانی جمع آوری کردیم.

روحانی با بیش از ۶۰ درصد آرا پیروز انتخابات است

رئیس ستاد حامیان مردمی دولت در مازندران گفت: پیش بینی ما این است روحانی با ۵۵ تا ۶۰ درصد آرا پیروز انتخابات خواهد بود و کف آرای روحانی ۲۵ میلیون نفر است.

بهمنش با انتقاد از اینکه همه مردم و مسئولان به اشتباه تصور می کنند احمدی نژاد ۸۰۰ میلیارد دلار را به باد داده است افزود: ۱۵۰۰ میلیارد دلار توسط این فرد و اطرافیانش به یغما رفت و پولهایی در این کشور هزینه شد که حساب و کتاب دقیقی در این زمینه وجود نداشت.

 شورا را جدی بگیریم

قائم مقام شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان مازندران تصریح کرد: در سال ۹۲ دولت احمدی نژاد با ۷۰۰ هزار میلیارد تومان بدهکاری تحویل آقای روحانی شد.

 بهمنش در پایان با اشاره به اینکه از دل شوراهاست که مصیبتی مانند احمدی نژاد بر ما وارد می شود و سکویی برای بالا رفتن ریاست جمهوری براش فراهم می شود. گفت: بسیاری از افراد از شورای شهر به وزارت کشور استانداری و ریاست جمهوری رسیدند پس بیاییم شورا را جدی بگیریم.