رئیس مجمع زنان اصلاح طلب کشور گفت: ادامه مسیر عقلانیت و تدبیر در مشارکت سیاسی گسترده مردم است و باید فعالانه در این بخش وارد شده و تلاش شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیده زهرا شجاعی سه شنبه شب در جمع هواداران دکتر روحانی در سالن ارشاد نکا افزود: در جمع آگاهانه و فرهیخته شما اینکه چرا باید به روحانی رای بدهیم وجود ندارد چرا که حضور شما در این مراسم بیانگر اعتقاد قلبی شما به این رای است.
وی با اشاره به وجود برخی بی اخلاقی ها در انتخابات یادآور شد: این بی اخلاقی های سیاسی به اعتماد عمومی جامعه لطمه می زند و این اعتماد را خدشه دار می کند که باید با مراقبت بیشتری در ادامه راه گام برداریم.
رئیس مجمع زنان اصلاح طلب کشور ادامه داد: دولت تدبیر و امید در ۴ سال گذشته با تمام تلاش برای رفع مشکلات و معضلات تلاش کرده و با استفاده از موفقیت های مختلف بین المللی و داخلی توانسته مشکلات بجا مانده از دولت قبل را رفع کند و در ادامه راه همه ما باید با حضور و مشارکت خود در انتخابات ۲۹ اردیبهشت کمک کار دولت در ادامه خدمت باشیم.
شجاعی افزود: همه تلاش ما برای انتخاب مجدد روحانی بعنوان رییس جمهور ایران اسلامی است و برای تحقق این مهم باید همه به عنوان یک ایرانی در تعیین سرنوشت خود مشارکت داشته باشیم.
وی گفت: دولت یازدهم موفقیت های بسیاری در بخش های مختلف داشته است که از جمله گازرسانی به روستاها، آبرسانی، جاده سازی ها، خودکفایی در تولید بنزین و گندم، افزایش میزان صادرات نسبت به واردات، تثبیت قیمت ارز، برجام و.. از جمله این موفقیت ها است که باید در بین اقشار مختلف روشنگری شود.