وزیر ورزش و جوانان گفت: در دولت تدبیر و امید، ۲۵ ورزشگاه ۱۵ هزار نفری به بهره برداری رسید که علاوه برآن یک ورزشگاه ۷۵ هزار نفری در اصفهان و چهار ورزشگاه ۵۰ هزار نفری در شهرهای تبریز، شیراز، اهواز و مشهد ساخته شد.

به گزارش ایرنا مسعود سلطانی فر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در بجنورد با بیان اینکه افتتاح این طرح ها ظرفیت خوبی برای ورزشکاران ایجاد کرده است، اظهار کرد: با بهره برداری از طرح های مزبور در مجموع، ظرفیت زیادی در امر ورزش کشور ایجاد شده است.
وزیر ورزش و جوانان گفت: با وجود این طرح ها، قادر خواهیم بود میزبانی بازی های بزرگ جام ملت های آسیایی و بسیاری از بازی های ملی و بین المللی را به عهده بگیریم.
سلطانی فر با بیان اینکه در خراسان شمالی هم کارهای خوبی در حوزه ورزش صورت گرفته است افزود: با افتتاح این طرح ها ظرفیت بالایی برای ورزش مهیا شده است که علاوه بر استادیوم ۱۵ هزار نفری ۱۹ مهر، یک سالن ۶ هزار نفری هم در جوار استادیوم طی ۲ سال آینده تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.
مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در سفر یک روزه خود ضمن افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بجنورد اوضاع ورزشی این استان را هم بررسی می کند.
ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ۱۹مهر بجنورد در زمینی به گستره ۴۵ هزار متر مربع ساخته شده است.
برای اجرای مجموعه ورزشی ۱۵ هزار نفری بجنورد ۴۰ میلیارد ریال اعتبار در دولت تدبیر و امید هزینه شده است.