عضو شورای اسلامی شهر ساری:

عضو شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه شهرداری مخالف انتقال زباله به پشتکوه است، گفت: سالانه ۲۰ میلیارد تومان برای هزینه انتقال زباله ساری به منطقه پشتکوه پرداخت می کنیم.

به گزارش شمال آنلاین مهندس علی اکبر زلیکانی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه عبوری را ظرفیت بزرگی برای شهر ساری می دانم اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری می دانند همان منتقدی هستم که انگیزه من شخصی نیست و فریادهای من برای قرار گرفتن در مسیر درست است.

 عضو شورای شهر ساری رسیدگی به مشکلات و نیاز شهروندان را از اصلی ترین اولویت های شورای شهر دانست و افزود: اگر امروز شهر ساری یک سر و گردن بالاتر از دیگر شهرهای استان است به واسطه ظرفیت های عبوری است.

 مهندس زلیکانی با بیان اینکه تحقق اهداف مدیریت شهری در ساخت شهری ایده آل در گرو رفع نیازهای زندگی شهروندی است تصریح کرد: ساختن چنین شهری نیازمند تغییر نگرش در نحوه ایجاد برخی الزاماتی است که این پدیده را موجب می شود.

طلب ۵۰۰ میلیارد تومانی شهرداری ساری

 وی مطالبات وصول نشده شهرداری ساری را بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان برشمرد و گفت: بدهی شهرداری ۱۷۰ میلیارد تومان است.

مهندس زلیکانی اظهار داشت:بودجه ای که از شورای سوم شهر ساری تحویل گرفتیم ۷۵ میلیارد تومان بوده است  الان بودجه محقق شده در این دوره از شورای شهر به ۵۸۵ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است این نشان از آن دارد که ارزش افزوده بیشتر است.

 این مسئول در ادامه بیان کرد: از همه ظرفیت های دستگاه های نظارتی برای مبارزه با جرایم اقتصادی استفاده می شود اظهار کرد: یک دستگاه اداری را نشان دهید که بدهی نداشته باشد.

مهندس زلیکانی با اشاره به اینکه مجموعه فعالیت های صورت گرفته در سطح شهر در ارتباط با پروژه ها و آبادانی شهر صورت گرفته است خاطر نشان کرد: امیدواریم در آینده گام های بزرگتری در جهت خدمت رسانی به مردم از سوی شهرداری و شورای شهر صورت گیرد.

 وی معتقد است اعضای شورای شهر عملکرد خوبی برای اجرای پروژه ها داشته اند و شهرداری و شورای شهر تنها دستگاه اجرایی هستند که شهروندان از آنها احساس رضایت دارند.

 مهندس زلیکانی در پاسخ به پرسشی که آیا شورای کنونی را تخصصی می بینید تصریح کرد: اکنون که ۴ دوره از عمر شورای شهر ساری می گذرد و نقاط ضعف و قوت این نهاد خود را آشکار کرده است و هر چه به زمان دوره پنجم نزدیکتر می شویم پیشرفت بهتری داریم.

 عضو شورای شهر ساری به دموکراسی و پروسه ای که باید در طول زمان طی شود تا به اهداف مورد نظر نائل شد اشاره کرد و گفت: در طی آن و انتهای زمان کار سرعت شتاب آن بیشتر می شود.

 این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه فعالیت شهرداری ساری در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری بسیار پررنگ بوده است افزود: دو سال آخر فعالیت شورای شهر و شهرداری ساری در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق شعار امسال بوده است.

زلیکانی با بیان اینکه از ابتدا در کنار عبوری بودم و اهداف مشترکی داریم، تصریح کرد: عبوری ظرفیت بزرگی برای شهر، ساری است.

این عضو شورای شهر ساری به تخریب برخی از افراد در مقابل کار های انجام شده در شهر ساری اشاره کرد و گفت: برخی فکر می کنند ما ذوب در عبوری شدیم و این سخنان از جانب کسانی است که جز تخریب کار دیگری ندارند.

شهرداری ساری عملکرد خوبی دارد

مهندس زلیکانی به ایجاد گذرگاه های عابر پیاده در معابر شهر ساری اشاره کرد و گفت: در راستای بهسازی فضای سبز و اصلاح هندسی گام های موثری برداشته شده است.

مهندس زلیکانی به کانال تلگرامی که اقدام به انتشار مطالبی علیه شهرداری ساری دارد اشاره کرد افزود: اینها به روش بی بی سی عمل می کنند. متعلق به اسرائیل هستند و اسناد جعلی و ساختگی به دور از حقیقت رو می کنند.

وی در ادامه بیان کرد: بی بی سی هیچ آگهی پخش نمی کند که منبع درآمدی داشته باشد اما از جیب مردم انگلیس هزینه می کنند و ادعای دلسوزی دارند، در حالی که اهداف دیگری در پشت پرده نهفته است. این کانال هم به این شیوه رفتار می کند و انشاالله تا ۳۶ روز آینده تو دهنی محکمی خواهند خورد.

عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه شهرداری ساری عملکرد مناسبی دارد، اما چرا عده ای فقط تخریب می کنند، گفت: اشکالات را می پذیریم اما وقتی همه تلاش ها برای تخریب یک مجموعه است این فقط شیوه رفتاری شبکه بی بی سی است. این افراد اگر صحت در گفتار دارند چرا از پس پرده بیرون نمی آیند و سوالات را رودر رو نمی پرسند؟ چرا پنهان شده اند؟ مردم در انتخابات به این افراد تودهنی می زنند چون از عملکرد مدیریت شهری راضی هستند. 

کانال تلگرامی بر اساس تخریب شورا و شهرداری ساری شکل گرفته است

وی به حضور خبرنگاران در جلسات شورای شهر اشاره کرد و گفت: بر اساس قانون، جلسات شورا علنی است مگر اینکه دو سوم اعضا به غیرعلنی بودن جلسه رای دهند. 

مهندس زلیکانی تصریح کرد: دعوت نشدن رسانه به جلسات شورای شهر با نظر شخص رئیس شورا انجام می شود و من معتقدم نه تنها رسانه ها بلکه مردم هم باید در جلسات شورا حضور داشته باشند. اینکه ترس دوستان از حضور رسانه در جلسات شورا چیست را از خودشان باید پاسخ دهند.

زلیکانی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه چرا اعضای شورا و شهردار ساری نسبت به مسائل منتشر شده از این افراد در برخی کانال های تلگرامی پاسخی نمی دهند، افزود: حجم کارها در مجموعه شهری بسیار زیاد است و در شرایط فعلی هم به همه این امور نمی رسیم چه برسد که بخواهیم پاسخ یاوه گویی های یک کانال موهن را هم بدهیم. این افراد می خواهند ما مشغول پاسخ گویی به آنها شویم تا ما را از هدف اصلی خود دور کنند.

شهرداری مخالف انتقال زباله به پشتکوه است

وی با بیان اینکه اصل این کانال تلگرامی بر اساس تخریب شورا و شهرداری ساری شکل گرفته است، گفت: سوال من این است آیا در چهار سال اخیر شورا و شهرداری هیچ کاری انجام نداده است و آیا نباید در انتقاد نقاط مثبت و منفی را در کنار هم ذکر کرد؟ جز لمپنیسم، لودگی، بی ادبی، بی اخلاقی و کارهای غیرعرفی و غیرشرعی چه چیزی از این کانال مشاهده کردید؟ سوالم از این آقایان این است که مدیران قبلی شهرداری کجا زندگی می کنند؟ در بیقوله؟ آیا کاندیداهای همراه اینها کوخ نشین بوده و هیچ چیزی ندارند؟ حرف های این کانال، توهین به دستگاه های نظارتی است و من تاوان این کار را سنگین می بینم. عوامل کانال ضد شهردار ساری شناسایی شده اند و دستگاه قضایی به زودی با این افراد برخورد می کند.

عوامل کانال ضد شهردار ساری شناسایی شده اند

عضو شورای شهر ساری به کانال تلگرامی که اقدام به انتشار مطالبی علیه شهرداری ساری دارد اشاره کرد و گفت: اینها به روش بی بی سی عمل می کنند. متعلق به اسرائیل هستند و اسناد جعلی و ساختگی به دور از حقیقت رو می کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه شهرداری مخالف انتقال زباله به پشتکوه است، تصریح کرد: سالانه ۲۰ میلیارد تومان هزینه انتقال زباله ساری به منطقه پشتکوه پرداخت می کنیم،