رئیس ستاد انتخابات حجت‌الاسلام رئیسی در حکمی مسئول این ستاد انتخاباتی در استان مازندران را انتخاب کرد.

بر اساس حکمی که به امضای علی نیکزاد رسیده است ،  جواد قناعت استاندارسابق گلستان و معاون سیاسی استاندار مازندران در دولت نهم و دهم به عنوان مسئول ستاد انتخابات حجت‌الاسلام رئیسی در استان انتخاب شد.

جواد قناعت در دولت نخست احمدی نژاد مسئولیت ستاد وی در استان مازندران را عهده‌دار بود و به نظر می رسد مسئولیت وی در این ستاد انتخاباتی با بازگشت برخی از مدیران احمدی نژادی استان که عموما دورادور وی جمع بوده و چند سالی است از صحنه سیاسی کنار گذاشته شده اند ، بیانجامد .

پیش تر از علی محمد شاعری ( نماینده شرق استان ) ، سید محمود نبویان ( نماینده سابق تهران و اهل بابل  ) و علی اکبر ناصری ( نماینده سابق بابل ) به عنوان مسئول ستاد انتخاباتی ابراهیم رئیسی نام برده می شد اما به نظر می رسد مسئولان ستاد مرکزی این نامزد برای جلب نظر هواداران احمدی نژاد ، این تصمیم را اتخاذ کردند .

از سویی شخص احمدی نژاد در اطلاعیه ای از عدم حمایت خود از هیچ نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم تاکید نموده است و بعید است ستاد انتخاباتی رئیسی در استان ، صرف در اختیار گرفتن چند مدیر احمدی نژادی بتواند در جلب آرای بدنه اجتماعی رئیس جمهور سابق موفق باشد .

شمال نیوز