ونگ: دکتر علیرضا خانجانی در کنفرانس خبری در جمع خبرنگاران بمناسبت آغاز هفته سلامت با اشاره به پروژه های بهداشتی و درمانی افتتاح شده یا در حال ساخت نکا، آن را نسبت به تاریخ این شهرستان بی نظیر دانست و گفت طی این چهارسال بخصوص سال ۹۵ و ۹۶ بیشترین حجم پروژه بهداشتی و درمانی در این شهر ساخته ویا درحال ساخت است.

وی با اشاره به مرکز بهداشتی و درمانی کمیشان که در دهه فجر افتتاح شده و نیز مرکز بهداشتی و درمانی چلمردی با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد نزدیک افتتاح است که برای هریک از این پروژه ها ۷۵۰ میلیون تومان هزینه شده است. همچنین افزودکلنیک تخصصی طوبی در نکا با ۱/۵ میلیارد تومان اعتبار اخیرا با حضور وزیر بهداشت در نکا و رئیس جمهور جمهور به استان افتتاح شد.

دکتر خانجانی از پروژه های مهم دردست احداث شبکه بهداشت نکا را احداث مرکز بهداشتی درمانی درویشخیلک، مرکز بهداشتی درمانی اطرب، مراکز شهری نکا ۲ ، نکا ۳ و نکا ۴ و نیز احداث و بازسازی ۵ خانه بهداشت روستایی در روستاهای استخرپشت، سفیدکوه، کفرات،بادابسر و خانه سر نام برد. وی همچنین از پیگیری برای ساخت ساختمان ستاد شبکه بهداشت نکا در مکان فعلی اداره و نیز احداث پایگاه شهری امیرالمومنین در کوچه امام  حسین(ع) در سال جدید خبر داد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نکا از دایر بودن ۷۵ خانه بهداشت در سطح روستاهای نکا خبر داد.

وی همچنین با اشاره به شعار هفته سلامت امسال در کشور که« زندگی سالم با نشاط و امید» است بر لزوم مبارزه با افسردگی و جامعه با نشاط برای پیشگیری بسیاری از بیماریها تاکید کرد