مهندس احمدی فرماندار شهرستان نکا، در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال، بیان داشت: همه باید با همکاری و تعامل در این زمینه وارد شویم.

نماینده عالی دولت در این شهرستان افزود: افراد دهه ۶۰ وارد بازارکار شدند و از مسولین متقاضی کار هستند و امروزه بسیاری از مشکلات فرهنگی و اجتماعی ناشی از بیکاری است.

این مسول ادامه داد: ظرفیت های مشاغل دولتی اشباع شده است و نمی تواند پاسخگو باشد، لذا بخش های خصوصی ، صنعتگران، سرمایه گذاران و تولید کنند گان ، بایستی مشاغل مناسب با وضعیت جامعه ایجاد نمایند.

مهندس احمدی با اشاره به اینکه ، کارآفرینان همواره در حال عبادت هستند اظهار داشت: کارآفرینان با حمایت های مادی و معنوی مسولین نقش بسزایی در جامعه می توانند داشته باشند.

فرماندار نکا افزود: رسانه ها از کارآفرینان و مدیران صنعتی حمایت کنند و آنها را با نقدهای تند به چالش نکشانند، چرا که اینگونه ادبیات برخلاف آرمانهای مذهبی و شهدا و اسلام می باشد.

این مسول تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی فقط برای دولت نمی باشد ، همه قوا ، بایستی برای کاهش بیکاری در جامعه تلاش نمایند، قوه مقننه در تصویب لوایحه تسهیل کننده تولیدکنندگان و نیز قوه قضائیه با حمایت های قضایی لازم به تولید کنندگان کمک کنند.

مهندس احمدی ادامه داد: ما باید از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران حمایت نمائیم و فرش قرمز پهن کرده تا زمینه اشتغال در شهرستان انجام پذیرد .