شهردار نکا گفت: در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری از هیچ فرد یا لیستی حمایت نخواهم کرد

روح الله جمشیدی در اولین کنفرانس خبری در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن انتخابات شورای شهر که نتیجه آن مستقیما به انتخاب شهردار مربوط است و چه انتخاب ریاست جمهوری از هیچ فرد یا لیستی حمایت نخواهم کرد. وی همچنین  در پاسخ به سوالی که ممکن است فعالیت های  این روزهای شما برای جلب توجه شورای جدید باشدگفت بنده اگر شهردار نباشم یکی از پرسنل شهرداری همین شهر هستم و فعالیتم ناشی از  علاقه و عشق به شهر خودم است نه چیز دیگر. وی افزود در همین مدت دو ماه که شهردار بودم بحمدالله عملکرد خوبی داشتم و اگر قرار باشد از فردا شهردار نباشم خوشحالم که دراین مدت  وظیفه خود را انجام داده و هیچ دینی بر گردن ندارم.

شهردار نکا با اشاره به بودجه سال ۹۵ که ۲۰ میلیارد پیش بینی شده بود از اجرا و تحقق ۲۵ میلیارد تومان در این سال خبر داد و افزود در سال جدید هم تلاش می کنیم کارهای اساسی به جا مانده را تکمیل کنیم

وی گفت کل کوچه های شهر  نکا که تاکنون آسفالت نشده ۷۱هزار متر مربع است که نیاز به آسفالت و زیر سازی است سعی می شود با براورد۴/۵ میلیارد تومان اعتبار این را در سال ۹۶ انجام دهیم وی همچنین افزود از طرح نهضت آسفالت و روکش معابر شهر تاکنون ۲۵هزار متر مربع انجام شد و ۵۰ هزار متر مربع در سال جاری انجام می شود.  جمشیدی از دیگر اقدامات مهم شهرداری در سال جاری را آزاد سازی معابر و خیابانها از جمله ۳۰ متری و… برشمرد که در همین مدت کوتاه از اواخر سال گذشته آغاز شد و پیشرفت خوبی دارد و برای اجرای کامل آن حدود ۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

شهردار نکا گفت در سال ۹۶ کلنگ ساختمانهای آتش نشانی و سازمان حمل ونقل و شاید غسالخانه در صورت رفع موانع به زمین زده شود و عملیات اجرایی آن آغاز گردد.

شهردار نکا از  برنامه بلند مدت ۵ ساله برای توسعه و چشم انداز شهر که در دست تهیه است خبر داد و همچنین از دستگاههای اجرایی درخواست کرد در صورتی که برنامه کند و کاری در سطح شهر دارند از ابتدای سال با شهرداری هماهنگ باشند.

شهردار نکا از بالا بودن مشکل ناهنجاری اجتماعی وندالیسم در میان مردم شهر نکا گلایه کرد و افزود هیچ یک از شهرهای اطراف به اندازه نکا اموال عمومی تخریب نمی شود وی به شکستن چراغهای نور افشانیپای درختان، دریچه کانالها و… توسط برخی از شهروندان نگران بود واز مردم شهر خواست نسبت به این موضوع بی تفاوت نباشند.

مهندس جمشیدی از برنامه خود درباره توسعه گردشگری در شهر و تلاش در این راستا خبرداد و گفت در نشستی که با شهرداران پنج شهر شرق مازندران داشتیم این موضوع مورد تاکید قرار گرفت تا بتوانیم بصورت مشترکا در شرق مازندران منطقه ویژه گردشگری ایجاد کنیم.