ونگ وا:  معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: نیروهای ارتش از شخصیت‌های بی بدیلی بودند که در بالندگی و شکوفایی کشور تلاش کردند و این مجاهدان  در دوران انقلاب و دفاع مقدس بی نام نشان در حفظ امنیت کشور رشادت‌های زیادی از خود نشان دادند.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران، علیرضا یونسی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در نشست امیران و پیشکسوتان ارتش مازندران که در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران برگزار شد، اظهار داشت: ارتش در قبل از انقلاب هم در دفاع از کشور و ناموس و ملت و دین پایداری های  زیادی کرد.

وی افزود: ارتش ایران یکی از برجسته ترین ارتش های بزرگ خاورمیانه بود.

یونسی  بیان کرد: ارتش در جهتد دفاع از مام وطن و دفاع از دین و ناموس و ملیت کشورمان در قبل از انقلاب به شایستگی تلاش کرد و اجازه نداد که دشمن چشم تعرض به خاک وطن داشته باشد.

وی ادامه داد: ارتش نقش درخشانی در دفاع از کشور و دین و ایران و مردم داشت.

یونسی با بیان اینکه کار ارتش کارستان بود، خاطرنشان ساخت: نقش ارتش به هیچ وجه قابل کتمان نیست.

وی افزود: ارتش در شکوفایی انقلاب نقش بی بدیلی داشت و در بیعت با امام(ره) روح وطن پرستی و دیانت و روح دفاع از آرمان های انقلاب را در خود متجلی ساخت.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران بیان کرد: ارتش مردمی بود و بعد از انقلاب پیروز شد.

یونسی ادامه داد: ارتش در پایداری ایران عزیز در قبل از انقلاب، در گسترش روح انقلاب در بحبوحه انقلاب و در ماندگاری انقلاب در جنگ نقش بی بدیلی داشت.

وی با اشاره به اینکه ارتش نقش خود را به شایسته ترین  شکل ایفا کرد، گفت: نقش ارتش در تاریخ ایران و انقلاب ماندگار است و هیچ کس نمی تواند جلوی این حقیقت را بگیرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه همیشه از فرماندهان و پیشکسوتان به نیکی یاد می‌شود، افزود: باید به شایسته ترین شکل از پیشکسوتان و یادگاران دفاع مقدس تجلیل کنیم.

یونسی اظهار کرد: نیروهای ارتش از شخصیت‌های بی بدیلی بودند که در بالندگی و شکوفایی کشور تلاش کردند و این مجاهدان  در دوران انقلاب و دفاع مقدس بی نام نشان در حفظ امنیت کشور  رشادت‌های زیادی از خود نشان دادند.

وی افزود: باید قدردان نعمت امنیت و همه کسانی که از مال و تعلقات مادی و زن و فرزند خود گذشتند و دفاع از ناموس  و خاک و ارزش‌های اسلامی سینه سپر کردند باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران بیان کرد: خدای بزرگ قدردان اعمال بندگان نیک رفتار است و مسئولین  و مردم قدرشناس نیز حماسه های ارتش ایران اسلامی هستند.