رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی مازندران خبر داد

پذیرش ۷۳ هزار بیمار در بیمارستانهای مازندران

رئیس مرکز فوریت های یاز ابتدای طرح خدمات سفر نوروزی تاکنون در حوزه بهداشت و درمان و اورژانس بیمارستانی ۷۳ هزار بیمار در بیمارستان‌های استان پذیرش شدند، اظهار کرد: تعداد مأموریت‌های اورژانس ۲ هزار و ۵۷۷ بوده که این آمار در غیر تصادفی هزار و ۸۸۴ مورد و تصادفی‌ها ۶۹۵ مورد بوده است.

به گزارش ونگ وا، یحیی صالحی‌طبری تعداد فوتی های ناشی از تصادفات جاده‌های مازندران را براساس آمار تجمیعی با پزشکی قانونی را ۱۲ نفر اعلام کرد و افزود: میزان امدادرسانی هلال احمر در تصادفات جاده‌ای ۴۴ مورد بوده است.

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر به ۳۸۳ مورد مجروح ناشی از تصادفات امدادرسانی کرده است، اضافه کرد: از ابتدای طرح خدمات سفر تاکنون ۳۳۹ مورد مراجعه به اکیپ‌های امدادرسانی هلال احمر شده است.

وقوع ۱۸ تصادف با حوادث ویژه در جاده‌های مازندران

صالحی طبری تعداد بیماران بستری و پذیرش در بیمارستان‌های استان را ۶ هزار و ۳۶۳ مورد اعلام کرد و گفت: از ابتدای طرح خدمات سفر تاکنون هزار و ۶۵۰ مورد جراحی در بیمارستان‌های مازندران انجام شد.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی مازندران با اعلام اینکه از ۲۵ اسفند ۹۵ تاکنون ۶۱۹ مورد زایمان در بیمارستان‌های مازندران انجام شد، اظهار کرد: بیشترین متولدان در روز اول فروردین به ثبت رسید.

صالحی‌طبری گفت: از ۲۵ اسفند تاکنون ۱۸ مورد تصادف با حوادث ویژه داشتیم که تعداد مصدومان هر خودرو بیش از ۴ نفر بوده است

وی نظارت بر مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی را بر عهده کمیته بهداشت و درمان دانست و خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح خدمات سفر در مازندران ۵ هزار و ۲۳۲ مورد نظارت انجام شد که از این تعداد ۴ هزار و ۶۶۴ کیلو مواد غذایی فاسد معدوم شد.