معاون گردشگری مازندران:

بیش از ۴۰۰ خانه مسافر استان دارای مجوز هستند

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه از دلایل استقبال مسافران نوروزی به روستاهای مازندران فعال شدن خانه های مسافر برای اقامت آنان است گفت: بیش از ۴۰۰ خانه مسافر استان دارای مجوز هستند.

به گزارش  ونگ وا، مهران حسنی در جمع خبرنگاران ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با اشاره به اینکه در مجموع مسافران نوروزی از ۲۵ اسفند تا دوم فروردین امسال ۲ میلیون و ۲۴۱ هزار و ۳۱۸ نفر شب در مازندران اقامت کردند اظهارکرد: همچنین ۷۹ هزار و ۴۰۰ گردشگر و مسافر از اماکن تاریخی و دیدنی روستاهای مازندران بازدید داشتند.
معاون گردشگری مازندران حضور و اقامت در روستاها را از ویژگی های منحصر بفرد سفرهای نوروزی در استان دانست و افزود: میزان استقبال گردشگران به روستاگردی در تعطیلات نوروزی بی سابقه است.

بیش از ۳۰۰ هزار نفر شب اقامت مسافران نوروزی در روستاهای مازندران

وی با بیان اینکه از دلایل استقبال مسافران نوروزی به روستاهای مازندران فعال شدن خانه های مسافر برای اقامت آنان است خاطر نشان کرد: بیش از ۴۰۰ خانه مسافر استان دارای مجوز هستند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت که ۳۳۶ هزار و ۱۰۰ مسافر نوروزی در روستاهای این استان اقامت کردند .

بر اساس نظر اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مازندران بیش از هفت هزار خانه مسافر در استان وجود دارد.
وی ظرفیت خانه های مسافر مازندرن را برای هر شب حدود ۶۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت که استقبال از اقامت در این مجموعه ها باعث شد تا ظرفیت این اماکن رو به تکمیل باشد.