معاون عمرانی استاندار مازندران خبر داد

معاون عمرانی استاندار مازندران خبر داد

ثبت ۱٫۳ میلیون تردد رورز عید در محورهای مازندران

معاون امور عمرانی استانداری مازندران از ثبت بیش از یک میلیون و ۳۸۹ هزار فقره تردد روز عید نوروز در راههای مازندران خبر داد.

به گزارش ونگ وا، علی نبیان در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد تسهیلات سفر مازندران با اشاره به آمار تردد روز دوشنبه ۳۰ اسفند ۹۵ اظهار داشت: کل تردد استان یک میلیون و ۳۸۹ هزار و ۴۲۴ فقره بوده و حدود ۱۷  درصد کاهش نسبت به روز قبل داشته است.

اختصاص رتبه دوم تردد در کشور به مازندران

وی با اشاره به اینکه مازندران از نظر تردد در روز عید با سهم ۹.۷ درصدی رتبه دوم تردد در کشور را به خود اختصاص داده است گفت: میزان تردد ورودی به استان ۷۲ هزار و ۲۰۸ وسیله نقلیه و تردد خروجی ۴۷ هزار و ۴۰۳ وسیله بوده است.

نبیان، میانگین سرعت تردد در محورهای استان را ۷۴ کیلومتر بر ساعت اعلام کرد و  افزود: پرترددترین محورها، قائمشهر – ساری و برگشت، بابل –  آمل ( بزرگراه) و برگشت، آمل – محمود آباد و برگشت، قائمشهر – بابل و برگشت، بابل – بابلسر و برگشت بوده است.

معاون عمرانی استاندار مازندران یادآور شد: آمار تجمعی تردد از تاریخ ۲۵ اسفند تا ۳۰ اسفند حدود ۹ میلیون و ۴۵۲ هزار و ۲۸۰ فقره بوده است و کل تردد ورودی ۴۵۹ هزار و ۸۶۰ و کل تردد خروجی ۳۴۱ هزار و ۲۰ فقره بوده است.