استاندار مازندران خبر داد

استاندار مازندران با بیان اینکه تاکنون ۲ میلیون و ۲۴۰ هزار مسافر مازندران را مقصد سفر انتخاب کردند، گفت: نسبت به مدت مشابه سال قبل هشت درصد افزایش مسافر را در استان شاهد هستیم.

به گزارش ونگ وا، ربیع فلاح‌جلودار بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ستاد اجرایی خدمات سفر اداره میراث فرهنگی مازندران، اظهار کرد: بیش از ۲ میلیون و ۲۴۰ هزار نفر مسافر تا روز گذشته مازندران را مقصد سفر خود انتخاب کردند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل هشت درصد افزایش داشت.

وی با اشاره به اینکه تلاش کمیته‌های ۱۲ گانه در دبیرخانه ستاد خدمات سفر استان خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی  و جلب رضایت هموطنان است، افزود: در سالی که مزین به شعار اقتصادی مقاومتی، تولید و اشتغال است همه تلاش برای تحقق این شعار در استان است.

استاندار مازندران خاطر نشان کرد: در سال‌های اخیر در مازندران تلاش شد تا وضعیت اقتصاد و معیشت مردم رو به رونق باشد.

این مسؤل اقتصاد مقاومتی و اشتغال را مهم‌ترین مؤلفه کشور در چرخه اقتصادی دانست و گفت: شرایط و موقعیت مازندران از لحاظ اقلیمی ایجاب می‌کند تا به اقتصادی گردشگری توجه ویژه‌ای شود.

فلاح‌جلودار اظهار کرد: با توجه به محدودیت‌های اقتصادی دولت موفق شد تا به توسعه راه‌های مواصلاتی در مازندران بپردازد.

معرفی ۳۰۰ روستای نمونه بوم گردی در مازندران

وی به مدیریت بهره‌وری از ورود مسافر و زیرساخت‌های ایجاد شده برای توسعه گردشگری در مازندران تأکید کرد و گفت: ارزش روستاهای مازندران کمتر از شهر نیست با وجود موقعیت و تنوع اقلیمی لازم است بوم‌گردی رونق یابد.

بوم گردی می تواند اقتصاد روستایی مازندران را متحول کند

استاندار مازندران با بیان اینکه امسال ۳۰۰ روستای مازندران نمونه بوم‌‌گردی معرفی شدند، افزود: اقتصادی روستاها در کنار کشاورزی و باغداری باید در گردشگری هم رونق یابد.

این مسؤول با اشاره به اینکه  در بحث ارزاق عمومی باید نظارت ویژه شود تا امنیت اقتصادی در مازندران جریان یابد، تصریح کرد: تجارب مدیران مازندران در مباحث مختلف افزایش یافت با رصد و نظارت روزانه نباید شاهد قیمت نامتعارف کالاها در استان باشیم.

فلاح‌جلودار به انتخابات آینده در کشور و استان اشاره کرد و گفت: تاکنون ۳ هزار و ۴۰۰ نفر برای شورای روستایی و شهری ثبت‌نام کردند و این رقم نیز روبه افزایش است.

وی با تأکید براینکه با ایجاد نشاط و شادابی در مردم مازندران شاهد حضور و مشارکت هم استانی‌ها در انتخابات آینده هستیم، افزود: مازندران از استان‌هایی است که با مشارکت در انتخابات نقش تعیین‌کننده‌ای دارد.