معاون عمرانی استاندارمازندران گفت که افزون بر۷۶ درصد ازاعتبارسفررئیس جمهوری به این استان( مهر۹۴ دربیست ودومین سفر استانی) تاکنون رنگ واقعیت به خود گرفت و پول آن به خزانه استانی واریز شد.

علی نبیان گفت :رئیس جمهوری در سفر استانی به مازندران ۴۶ مصوبه با اعتباری حدود ۹ هزار و ۹۱۰ میلیارد ریال را مورد تایید قرار داد که باید اعتبار آن در سال های ۹۴، ۹۵ تامین شود.
به گفته وی تاکنون با احتساب سال ۹۴ حدود هفت هزار و ۵۵۳ میلیارد ریال از این اعتبار به خزانه استان واریز شد و بودجه نیز برای اجرای پروژه های مصوب در اختیار دستگاه های مرتبط قرار داده شد.
وی اضافه کرد : طبق مصوبه کاروان دولت تدبیر و امید میزان پرداختی بودجه سفر برای سال ۹۵ حدود ۵۷ درصد و حدود پنج هزار و ۶۶۱ میلیارد ریال بود که این اعتبار به استان تخصیص یافت.
به گفته وی بیشترین اعتبار سفر رئیس جمهوری به مازندران با ۳۰٫۴ درصد برای بخش راهسازی و ۲۵/۶ درصد نیز به حوزه آب است.
تکمیل سد گلورد(آماده بهره برداری ) ساخت بیمارستان در شهرهای بهشهر ، تنکابن ، قائمشهر، احیاء ۷۰۰ قطعه آببندان ، آبرسانی به شهرهای بابل ، بابلسر ، فریدونکنار ، کتالم ، ساری ، طرح های راهسازی در شهرهای قائمشهر، سیمرغ، بهنمیر، شیرگاه ،بابل، نشتارود، سلمان شهر، کلارآباد، عباس آباد و ساخت نیروگاه زباله سوز در شهرهای ساری و نوشهر از مهم ترین مصوبات سفر استانی دولت تدبیر و امید به مازندران بود.
ساخت تالارفرهنگی و هنری در ساری به عنوان مهم ترین طرح فرهنگی مازندران هم از مصوبات سفر کاروان تدبیر و امید به مازندران بود که درحال اجراست و در سال آینده به بهره برداری می رسد.