معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: انتظار داریم از بعدازظهر فردا با شکل‌گیری جریانات شمالی شاهد افزایش ابر و بارش‌های پراکنده به‌ویزه در مناطق غربی استان باشیم.

به گزارش ونگ وا به نقل از روابط عمومی هواشناسی مازندران، احمد اسدی ، اظهار کرد: چند روزی است که جو پایداری در آسمان مازندران حاکم بوده و هوای گرمی را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: بیشینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت گذشته از ساری و قائم‌شهر با ۲۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دمای هوا نیز از بلده با ۸ درجه سانتی‌گراد زیر صفر گزارش شد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه کمینه دمای هوای ساری صبح امروز به ۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر رسید، افزود: امروز نیز جو پایداری در آسمان مازندران شاهد هستیم و هوای نسبتاً گرمی خواهیم داشت.

اسدی تصریح کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از بعدازظهر فردا جریانات شمالی شکل می‌گیرد که پیامد آن افزایش ابر در آسمان مازندران است و انتظار داریم تا روز دوشنبه شاهد بارش‌های پراکنده به‌ویژه در مناطق غربی استان باشیم.

وی یادآور شد: همچنین حداکثر دمای روزانه هوا روز دوشنبه در مازندران کاهش نسبی پیدا می‌کند.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران در پایان گفت: دریای مازندران امروز به‌صورت موج کوتاه و بعدازظهر فردا به‌تدریج مواج می‌شود.