استاندار در مراسم افتتاح همزمان ۶۵۷ طرح بهداشت و درمان کشور در ساری مطرح کرد

ارائه خدمات ۱۰۰۰ میلیارد تومانی در حوزه بهداشت و درمان مازندران

استاندار مازندران گفت: در دولت تدبیر وامید هزار میلیارد تومان در حوزه بهداشت و درمان هزینه شده است.

به گزارش ونگ وا، ربیع فلاح جلودار در آیین افتتاح همزمان ۶۵۷ واحد ارائه خدمات بهداشتی سراسر کشور که در مجتمع پیامبر اعظم(ص) دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد اظهار کرد: طرح تحول سلامت از تلاش های انقلابی بوده که در طول ۳۸ سال در دولت تدبیر و امید محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه در روزهای آغازین بازدیدی که از بیمارستان های دولتی داشتم وضعیت بیماران بسیار مایوس کننده بوده است خاطر نشان کرد: بیماران بستری در بیمارستان بدون تسویه حساب اجازه مرخص شدن را نداشتند اما در حال حاضر کارهای مثبتی در این زمینه صورت گرفته است.

ربیع فلاح با اشاره به اینکه مازندران با داشتن ۳٫۲ میلیون نفر جمعیت ۴۱ میلیون گردشگر را تا پایان دی ماه پذیرا بوده است.تصریح کرد: استان ما باید در حوزه بهداشت و درمان بهتر دیده شود.

استاندار مازندران از هزینه بیش از ۶۰۰ میلیارد تومانی در زمینه های زیر بنایی، تجهیز و زیرساخت بهداشت و درمان استان در سه سال گذشته خبر داد و افزود: بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان خدمات بهداشتی از طریق وزارت خانه ارائه شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: جمعا رقمی بالغ بر هزار میلیارد تومان در این استان خدمات ارایه شده و جای قدردانی دارد.

مازندران نیازمند توجه ملی در زمینه بهداشتی است

مقام عالی دولت در مازندران با اشاره به اینکه بیش از ۵۵۰ پروژه کوچک و بزرگ طی ۳ سال گذشته از سوی دولت در استان افتتاح شده است گفت: ارزش این طرح های نیمه تمام بیش از ۴ هزارو پانصد میلیارد تومان بوده است.

استاندار مازندران به جمعیت ۴۵ درصدی استان در روستاها اشاره کرد و افزود: روستاها مرکز تولید و سازندگی هستند و باید نگاه ملی به آنها داشته باشیم زیرا هراندازه به روستاها برسیم به شهرها کمک کرده ایم.

ربیع فلاح جلودار اظهار کرد: بیش از ۹۵ درصد جمعیت مازندران تحت پوشش طرح پزشک خانواده قرار گرفته اند.