استاندار مازندران گفت : رونق اقتصادی برای ایجاد اشتغال اولویت برنامه ها در مازندران است که با بهره گیری از تمام ظرفیت ها برای تحقق این برنامه تلاش می کنیم.

 ربیع فلاح روز سه شنبه در جشن بزرگ انقلاب در مدرسه پورنگ بابل افزود : اگر بخواهیم در استان رونق اقتصادی و اشتغال پایدار را فراهم کنیم نیازمند آرامش هستیم که خوشبختانه در سه سال اخیر آرامش بسیار قابل قبولی در استان حاکم شد و در هیچ شهرستانی چالش سیاسی وجود ندارد.
وی ادامه داد : معمار کبیر انقلاب به دنبال محرومیت زدایی بود و ما باید با دنباله روی از این سیاست فقر و محرومیت را در کشور برطرف کنیم.
استاندار مازندران گفت : تحول و توسعه پایدار در روستاها یک امر بسیار مهمی است که می تواند از مهاجرت بی رویه به شهرها جلوگیری کند و روستاهای ما باید به گونه ای توسعه یابد که خود به یک شهر کوچک تبدیل شوند.
وی افزود : دولت تدبیر و امید علی رغم محدودیت های موجود در سه سال اخیر پنج هزار و ۵۰۰ طرح با اعتبار ۴۵ هزار میلیارد ریال به بهره برداری رساند که عملکرد بسیار قابل قبولی است.
استاندار مازندران گفت : دولت تدبیر و امید تاکنون برای تکمیل جاده هراز ۲ هزار میلیارد ریال ، جاده فیروزکوه یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و آزاد راه تهران – شمال ۲ هزار میلیارد ریال هزینه کرده است.
وی افزود : حل معضل پسماند ، فاضلاب و همچنین تامین آب شرب سالم از دیگر اقداماتی است که باید برای رفع این مشکلات تلاش بیشتری کنیم.
فلاح با تاکید بر این که ملت ایران شایسته هر خدمتی هستند ، گفت : این مردم دین خود را به نظام انجام داده اند و امروز نوبت ماست تا با خدمت رسانی از زحمات آنها قدردان باشیم./ ایرنا