ونگ وا:سید ابراهیم شریفی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نکا در کنفرانس خبری در جمع خبرنگاران گفت در دهه فجر امسال ۷۵۲ برنامه در سطح ناحیه و پایگاههای بسیج پیش بینی شده که از این میان ۷۷ برنامه بعنوان برنامه شاخص شهرستانی در نظر گرفته شد.

سرهنگ شریفی برنامه هایی همچون یادواره های شهدا، پیاده روی خانوادگی، ایستگاه صلواتی، افتتاح پایگاه مقاومت، طرح اقتصاد مقاومتی، محافل ادبی و وهنری، نور افشانی، زنگ انقلاب، عطر افشانی گلزار شهدا، برگزاری جشن انقلاب در پایگاهها و مساجد، دیدار با خانواده های شهدا، پخش فیلم جشنواره عمار، یادواره شهدای دانش آـموز در مدارس، طرح میقات صالحین ، نهضت روشنگری و… از جمله طرحهای دهه فجر در سطح شهرستان نکا است.

فرمانده سپاه نکا گفت: دهه اول انقلاب کشور دگیر جنگ و مبارزه مسلحانه بود دهه دوم رسیدگی به خسارات ناشی از جنگ دهه سوم آغاز تهدید نرم و تهاجم فرهنگی دهه چهارم تهدید هوشمندانه و جنگ در عرصه فضای مجازی مطرح است که برای مقابله با آن نهضت روشنگری در پایگاهها مطرح است که به این خاطر ۱۹۱ برنامه نهضت روشنگری تدارک دیده شد.

وی همچنین به بسیجیان و مردم توصیه کرد روحیه انقلابی و حرکت جهادی را ادامه دهند.

سرهنگ شریفی با اشاره به درپیش بودن انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراها گفت: سپاه از هیچ جبهه و جناح سیاسی حمایت می کند اما سعی می کنیم آحاد مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کنیم.