مدیرعامل آبفاشهری مازندران تاکید کرد

مدیرعامل آبفاشهری مازندران گفت: خیرین به عنوان بازوان توانمند شرکت در اجرای طرحهای آبرسانی  مشارکت کنند.

به گزارش ونگ وا، مدیرعامل آبفاشهری مازندران در نشست شورای معاونین که در نوشهر و بابلسر برگزار شد،  ضمن قدردانی از بنیاد نیکوکاری مرحوم بهادر خواجوند خزاعی در اهدای زمین به منظور حفر وتجهیز چاه آب شرب برای مردم منطقه کجور، گفت: خیرین به عنوان بازوان توانمند شرکت در اجرای طرحهای آبرسانی  مشارکت نمایند.

ذاکری، با تاکید بر لزوم کیفیت آب شرب مشترکین افزود: کیفیت آب، خط قرمز این شرکت است به همین دلیل کارشناسان کنترل کیفی و مراکز بهداشتی با انجام آزمایشهای میکروبی وشیمیایی به طور مستمر کیفیت آب را مورد ارزیابی و سنجش قرار می دهند.

وی، در بخش دیگری از سخنانش، بر مدیریت انرژی در تاسیسات شرکت تاکید و تصریح کرد: این امر در راستای افزایش راندمان تاسیسات و کاهش هزینه ضروری است.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران، با بیان اینکه اتفاقات شبکه اعم از شکستگی ، ترکیدگی و… در سطح امور به روز رسانی شود، گفت: زیباسازی تاسیسات امور از طریق رنگ آمیزی و درج شعارهایی با موضوع اهمیت آب و لزوم مدیریت مصرف در راستای ترویج فرهنگ اصلاح الگوی مصرف در دستور کار قرار دارد.

مهندس ذاکری، خواستار پیگیری وضعیت فاضلاب مسکن مهر شهرک گندیاب و احداث پکیج حذف آهن چاه جدید شهر هچیرود شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش،  از انجام مطالعات ارتقای کیفی فاضلاب بابلسر خبر داد و بر آمادگی نیروهای فنی و تجهیزات  و آماده سازی تانکرهای سیار آبرسانی در مواقع بحرانی تاکید کرد.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران، ظرفیت سازی و آموزش کاربردی نیروهای انسانی تاکید و تصریح کرد: از ظرفیت نیروهای انسانی در پیشبرد اهداف و چشم اندازهای شرکت باید به نحو احسنت استفاده نمود.

گفتنی است در پایان این نشست مدیرعامل آبفاشهری مازندران به همراه معاونان از فعالیتهای  امور نوشهر و بابلسر در حوزه آب وفاضلاب بازدید کردند.