فرماندار میاندورود:

فرماندار میاندورود گفت: خدمات آیت الله هاشمی رفسنجانی در پیش از انقلاب و بعد از آن بر کسی پوشیده نیست و ملت ایران نیز با حضور خود در مراسم هایی که برگزار خواهد شد، خدمات یار دیرینه امام و رهبری را ارج می نهند.

به گزارش  ونگ وا، به نقل از فرمانداری میاندورود جلسه ستاد ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی صبح امروز با حضور فرماندار میاندورود، دادستان و مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان در محل فرمانداری تشکیل شد.

در این جلسه ارسطو قادری-فرماندار میاندورود- ضمن عرض تسلیت رحلت این مجاهد نستوه، گفت: حضرت آیت الله هاشمی عمر پرعزت خود را در راه مبارزه با رژیم طاغوت در دوران سخت مبارزات انقلابی صرف نمود و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیز در جهت تحکیم و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاشهای وافری کردند .

وی با بیان اینکه در هرکلمه از پیام تسلیت مقام معظم رهبری معنا و مفهوم خاصی وجو دارد، اظهار داشت: افرادی بودند که به بهانه های مختلف سیاسی و اجتماعی خواستند حضرت آیت الله هاشمی را با مقام معظم رهبری جدا سازند اما این کار با سعه صدر آنان خنثی شد.

قادری با اشاره به اینکه هاشمی متعلق به همه مردم بود اظهار داشت: تدفین حضرت آیت الله هاشمی درجوار حضرت امام خمینی (ره) قوت قلبی برای مردم بود چرا که ایشان بعنوان فرزند امام، در کنار امام دفن شدند.

وی گفت: در مراسم تدفین ایشان از هر جناح و گروه شرکت داشتند وهمانگونه که وجودشان منادی وحدت بود، در فقدان ایشان نیز باید همان مسیر ادامه یابد و اقدامی صورت نگیرد  تا مورد سوء استفاده دشمنان قرار گیرد.