مدیر کل پزشکی قانونی مازندران:

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: در ۹ ‌ماهه سال جاری، ۵۱۰ نفر در حوادث رانندگی استان مازندران جان خود را از دست دادند.

به گزارش ونگ وا، به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی مازندران، علی عباسی اظهار کرد:در ۹ ‌ماهه سال جاری، ۵۱۰ نفر در حوادث رانندگی استان مازندران جان خود را از دست دادند، این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته که ۵۷۹ نفر در تصادفات رانندگی کشته شدند، ۱۲ درصد كاهش نشان می‌دهد.

وی افزود: از مجموع تلفات حوادث رانندگی ۹‌ماهه سال جاری در استان مازندران، ۴۰۰ نفر مرد و ۱۱۰ نفر زن هستند.

عباسی با اشاره به محل وقوع تصادفات منجر به فوت در ۹ ماهه سال جاری، عنوان کرد: بیشترین تلفات حوادث رانندگی با ۳۳۵ مورد در جاده‌های برون شهری و پس از آن  با ۱۵۰ مورد در تصادفات درون شهری، ۲۵ مورد در جاده‌های روستایی گزارش شده است.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: شهرهای ساری و میاندرود با ۸۳ مورد، بابل با ۶۸ مورد و آمل ۵۸ مورد به ترتیب بیشترین و گلوگاه با ۹ و فریدونکنار و عباس آباد هر کدام با ۱۰ مورد کمترین فوتی ناشی از تصادفات رانندگی در آن به ثبت رسید.

عباسی خاطرنشان کرد: در آذر ماه سال جاری ۵۷ نفر شامل ۴۰ مرد و ۱۷ زن جان خود را در تصادفات از دست دادند كه این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۵درصد كاهش یافته است.