ائمه جمعه استان مازندران در پایان سومین گردهمایی امسال با صدور بیانیه ای نوشتند: مازندران همچنان از نظر زیر ساخت های حوزه کشاورزی ، صنعتی و انرژی رنج می برد و نبود بازارمناسب محصولات کشاورزی و قطعی گاز مردم این خطه را با مشکلات جدی مواجه کرده است.

در این بیانیه که امروز دوشنبه در گوهرباران ساری صادر شد آمده است: انتظار می رود نمایندگان دولت در استان نسبت به رفع مشکلات به صورت زیر بنایی اقدامی عاجل صورت دهند تا شاهد مشکلات در حوزه خدمات رسانی به مردم دیار علویان نباشیم.
ائمه جمعه مازندران در این بیانیه به سرمای شدید و یخبندان اوایل آذرماه که منجر به خسارت سنگین در حوزه کشاورزی به ویژه مرکبات شد اشاره کرده و نوشتند: دولت نسبت به تامین و پرداخت خسارات باغداران اقدام عاجل کند.
در ادامه این بیانیه به موضوع هفته وحدت و حماسه ۹دی اشاره شده است و ائمه جمعه مازندران بر لزوم وحدت در میان مذاهب ، فرق و اقوام امت بزرگ اسلامی تاکید کردند.
ائمه جمعه مازندران در این بیانیه به موضوع مجاهدت و ایستادگی شهدا و رزمندگان در جبهه های سوریه و عراق اشاره کردند و بیان داشتند: با وجود جوانان غیرتمند و مومن مسلمان ، هر دستی که قصد هتک حرمت به ساحت مقدس حرم های اهل بیت ( ع) را داشته باشد ، از ریشه قطع می شود.
ائمه جمعه مازندران از تلاش های شبانه روزی حافظان حریم امنیت نظام اسلامی به ویژه سربازان گمنام امام زمان ( عج) قدر دانی کردندو گفتند: انشاء الله این سربازان قوی تر ، با صلابت تر و هوشیار تر و با رصد اقدامات دشمنان نظام اسلامی و با اتکا به امداد های خاص الهی ، همچنان حافظ امنیت در میهن عزیز اسلامی باشند.
این گردهمائی با هدف بررسی مسایل و مشکلات استان مازندران شامل اشتغال جوانان ، خسارت های ناشی از برف و سرمازدگی به محصولات کشاورزی و پیشنهاد برای کاهش اثرات ناشی از حوادث غیرمترقبه برگزار شد .
مازندران ۵۷ شهر دارد ، در ۴۶ شهر استان نماز جمعه برگزار می شود و بنا بر اخرین امارها حدود ۳ میلیون و ۲۰۰هزارنفر جمعیت دارد .