ایران نوشت:جلسه رسیدگی به اتهامات متهم معروف به شاه مازندران صبح دیروز در دادگاه کیفری شهرستان بابل برگزار شد.

این مرد جوان و قوی هیکل مدتی قبل به اتهام ایراد ضرب و جرح و قدرت نمایی در فضای مجازی از سوی پلیس مازندران تحت تعقیب قرار گرفته بود.

این فرد بهمن سال گذشته و به دنبال انتشار فیلمی در فضای مجازی تحت تعقیب قرارگرفت. دراین فیلم مرد جوان که از اراذل و اوباش شهر بابل است در حالی که قمه بلندی در دست داشت پسر جوانی را مورد بازخواست قرار می‌داد.

در این فیلم او هر چند لحظه یک بار با دسته قمه، ضربه‌ای به سر و صورت مرد جوان وارد کرده والفاظ رکیکی هم می‌گفت.

به دنبال انتشار این تصاویر بلافاصله پلیس وارد عمل شد و تحقیق در این باره را آغاز کرد. در جریان این بررسی‌ها مشخص شد مرد کتک‌خور ماجرا نیز از اراذل و اوباش منطقه است که از سوی یکی دیگر از اراذل منطقه برای کشتن مرد قوی هیکل بابلی اجیر شده بود. اما وقتی قصد اجرای نقشه‌اش را داشت به دلیل عمل نکردن اسلحه، توسط افراد شرور دستگیر شده بود.

با توجه به اهمیت ماجرا و اینکه انتشار این فیلم باعث بروز احساس ناامنی در مازندران شده بود عملیات بازداشت این متهم در دستور کار قرار گرفت.

در نخستین مرحله از اقدامات پلیسی، خانه‌ای که این تصاویر در آنجا فیلمبرداری شده بود مورد شناسایی قرار گرفته و صاحب خانه که از نوچه‌های مرد قوی هیکل بود شناسایی و بازداشت شد. تجسس‌ها برای ردیابی متهم ادامه یافت تا اینکه در یکی از مخفیگاه‌هایش به دام افتاد.

ازسوی دیگر علی مرادی- دادستان بابل- نیز در این باره گفته بود: متهم، مدتی پیش و به دنبال اعلام رضایت شاکی خصوصی، از زندان سیستان و بلوچستان آزاد شده بود.

در حالی که محل وقوع جرم در شهرستان جویبار بود متهم ابتدا برای رسیدگی و محاکمه به این شهرستان فرستاده شد اما در نهایت رسیدگی به پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بابل صورت گرفت.با توجه به صدور قرار مجرمیت برای متهم سابقه دار، پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری شهرستان بابل فرستاده شد.

با توجه به اهمیت پرونده از نخستین ساعات دیروز و با اعلام رسیدگی به این پرونده، افراد زیادی در مقابل ساختمان دادگاه کیفری شهرستان بابل تجمع کرده و خواستار برخورد قاطع دستگاه قضایی با این شرور و سایر همدستانش شدند.

رسیدگی به این پرونده درحالی به‌صورت غیرعلنی و پشت درهای بسته برگزار شد که اتهامات متهم از سوی قاضی پرونده تفهیم شد و نماینده دادستان نیز خواستارحداکثرمجازات برای متهم وهمدستانش شد.

قرار است بزودی و با پایان جلسات محاکمه، رأی متهمان پرونده صادر شود.