باشگاه خونه به خونه مازندران به علت کسب نتایج ضعیف این تیم در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال ، پنج درصد از قرار داد بازیکنان و کادر فنی این تیم کم کرد .

تیم فوتبال خونه به خونه که یکی از ۲ نماینده مازندران در لیگ دسته یک است ، چهار هفته گذشته را با ناکامی سپری کرد و در آخرین بازی نیز دیروز با شکست مقابل فجر سپاسی به رده پنجم جدول رقابت ها سقوط کرد.
پیش از این باخت ها ، خونه به خونه خودش را تا رده دوم جدول بالا کشیده بود .
قائم مقام باشگاه خونه به خونه مازندران روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت در این باره به خبرنگار ایرنا گفت که با تصمیم باشگاه ، پنج درصد از قرار داد بازیکنان و کادر فنی این تیم به علت کسب نتایج ضعیف در چهارهفته گذشته رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور کم می شود .
علی امیری افزود : این تصمیم به دنبال شکست دیروز مقابل فجر سپاسی شیراز در بیرون از خانه با نتیجه ۲ بر صفر و ادامه ناکامی ها در لیگ دسته یک از سوی مسئولان باشگاه گرفته شده است.
وی ادامه داد : این جریمه به این خاطر اعمال می شود که تیم خونه به خونه در ۴ بازی گذشته خود در لیگ دسته یک، بدون به ثمر رساندن هیچ گلی، تنها ۲ امتیاز کسب کرده و فاصله اش با صدرجدول رقابت ها ۵ امتیاز شده است.
قائم مقام باشگاه خونه به خونه مازندران یادآور شد : جریمه در نظر گرفته شده در اولین دریافتی ماهیانه اعضای خونه به خونه اعمال خواهد شد.
به گفته امیری ، تیم خونه به خونه در رقابت های جام حذفی فوتبال کشور نیز مقابل تیم لیگ برتری ماشین سازی تن به شکست داده و از آن رقابت ها نیز حذف شد.
تیم خونه به خونه مازندران درحالی در هفته پانزدهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور برابر تیم فجرسپاسی تن به شکست داد که تیم شیراز تاکنون پیروزی را در این رقابت ها کسب نکرده بود و این نخستین برد این فصل فجری ها و عجیب ترین نتیجه لقب گرفت.
مالک متمول باشگاه خونه به خونه مازندران در رقابت های امسال لیگ دسته یک با جذب بازیکنان لیگ برتری و تاثیرگذار فصل گذشته لیگ یک و جذب ‘ علیرضا مرزبان ‘ سرمربی موفق فصل گذشته لیگ یک ، عزمش را برای لیگ برتری شدن جزم کرده بود.
این تیم اکنون با کسب ۲۴ امتیاز و هم امتیاز با تیم بحران زده نساجی دیگر تیم مازندرانی در رده پنجم و پائین تر ازنساجی قرار گرفته است.