فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا در مصاحبه با خبرنگاران بمناسبت هفته بسیج ضمن ارج نهادن به بسیج و روحیه بسیجی گفت: امروز پست های کلیدی کشور باید در اختیار کسانی قرار گیرد که روحیه بسیجی داشته باشند. و این روحیه امروز به سراسر دنیا تسری یافت.

سرهنگ دوم پاسدار سید ابراهیم شریفی گفت: امام (ره) موسس این شجره طیبه بوده و امروز مقام معظم رهبری سکان دار آن می باشد.

وی افزود هر جا بسیج احساس تکلیف کند وظیفه انسانی ایجاب می کند که آنجا حضور یابد و بسیج یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران بوده است. و خواسته بسیجی نجات کشور در رفع فساد و تبعیض و عدم سلطه دشمن بر کشور است و هیچوقت تفکر بسیجی زیر علم امریکا و استکبار نمی رود.

فرمانده سپاه نکا افزود  ارزش بسیج همان بس که امام (ه) می فرمایند افتخارم این است که خود یک بسیجی هستم.

سرهنگ شریفی با اشاره به هفته بسیج و ارائه کارنامه این نهاد مقدس در این هفته به برنامه های پیش رو در این هفته در سطح شهرستان نکا اشاره کرد و گفت: بیش از 400 موضوع برنامه در سطح حوزه ها و پایگاهها اجرا می شود که 55 عنوان برنامه کلی و شاخص بصورت ویژه انجام می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا برنامه هایی همچون راهپیمایی بزرگ  اربعین و عزاداری ، اجتماع بزرگ 5000 نفر در مصلی روز 5 آذر بنام اجتماع مدافعان حرم و شرکت در نماز جمعه،صبحگاه مشترک، مسابقات بومی محلی و جشنواره های غذاهای سنتی، افتتاح پایگاه مقاومت، افتتاح 10 واحد مسکن برای مستضعفان، نمایشگاه تولیدات خانگی بسیجیان که در عرصه اقتصاد مقاومتی فعال بودند، تجلیل از کار آفرینان برتر اقتصاد مقاومتی، همایش ائمه جماعات و فرماندهان پایگاهها، عطر افشانی گلزار شهدا،حضور در مدارس  دانشگاهها،و… از جمله برنامه های شاخص شهرستان در هفته بسیج است.

وی شعار محوری هفته بسیج امسال را بسیج انقلابی و خدمتگذار اعلام کرد. و گفت امسال سعی داریم برنامه هفته بسیج در سطح شهرستان با شکوه تر برگزار شود.

سرهنگ شریفی همچنین به بحث خدمات رسانی بسیج اشاره کرد و افزود کسی روحیه بسیجی دارد که به مردم خدمت کند. وی نیز به طرح اشتغالزایی به مناطق روستایی و ممانعت از مهاجرت روستائیان به شهرها اشاره کرد و افزود امسال در هفته بسیج بسیجیان طرح واکسن طیور را با هماهنگی دامپزشکی در سطح 64 روستای شهرستان اجرا می کنند