وضعیت مسکن مهر مهرداشت بابل به طرز اسفناکی در آمده است و نامه فرماندار این شهرستان به وزیر راه نیز کارساز نشده است.

به گزارش ایسنا مازندران، علی نبیان معاون عمرانی استاندار مازندران به همراه نوروزی مدیرکل راه و شهرسازی استان به همراه محمدتقی عباسپور فرماندار شهرستان بابل از پروژه مسکن مهر شهرک مهردشت بابل بازدید کردند.

در این بازدید معاون عمرانی استاندار مازندران به همراه مدیرکل راه و شهرسازی از نزدیک در جریان مشکلات دفع فاضلاب این شهرک ۳۴۵ واحدی قرار گرفتند.

پروژه مسکن مهر شهرک مهردشت بابل از جمله پروژه های مسکن مهر بوده که کلنگ آن در دولت گذشته به زمین خورد اما گویا قدرت این کلنگ به حدی بوده که هنوز آثار مخرب آن در این شهرک دیده می شود.

حال این پروژه با مشکلات و معضلات بزرگی همچون عدم دفع فاضلاب و ریخته شدن فاضلاب سرویس بهداشتی در محوطه شهرک روبه رو است که این موضوع نه تنها باعث نگرانی مردم شده بلکه بعضی از اهالی این شهرک را دچار بیماری کرده است.

در این راستا فرماندار بابل نامه ای به دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی که در حاشیه سفر رئیس جمهور به بابل سفر کرده بود ارائه دادند و به ایشان مشکلات فاضلاب این شهرک را گزارش دادند که وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این نامه به دکتر مهرآبادی معاون مسکن خود دستور پیگیری دادند اما تا به امروز هنوز اهالی این شهرک از خدمات دولت بهره مند نشدند.

دیگر مشکلات این شهرک را نیز می توان به تعیین تکلیف واحدهای تجاری، ایجاد کد آبادی، اصلاح جوی آب برای هدایت آب های سطحی و دیگر مشکلات اشاره کرد.

علی نبیان معاون عمرانی استاندار مازندران در حاشیه این بازدید به خبرنگار ایسنا گفت: موارد و مشکلات این شهرک را به همراه مدیرکل راه و شهرسازی و عباسپور فرماندار بررسی و مقرر شد مدیرکل مسکن بر اساس داشته ها موانع موجود در مسکن مهر را پیگیری کند.

وی افزود: پیمانکاری که برای جاده کیاکلا در نظر گرفته شد، قرار بر این شد که بحث آسفالت ورودی شهرک را نیز در نظر داشته باشد.

نبیان در ادامه با تاکید بر اینکه پیمانکار مکلف بوده به تعهدات خود عمل کند، افزود: راه و ترابری در حال تلاش است که نواقص انجام شده را رفع کنند.

محمدتقی عباسپور فرماندار بابل نیز در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مقرر شد در رابطه با مشکل فاضلاب کارشناسان آب و فاضلاب گزارشی را در خصوص چگونگی حل مشکل فاضلاب تهیه کنند که در رابطه با این موضوع پیگیری های لازم در حال انجام است.

عباسپور همچنین در رابطه با تعریض جاده کیاکلا خاطرنشان کرد: هم اکنون اداره راه و شهرسازی در حال انتخاب پیمانکار برای تعریض جاده کیاکلا است که بحث مشکل آسفالت شهرک مهردشت نیز در تعهدات پیمانکار گنجانده می شود.