استاندارمازندران با دكتر اسحاق جهانگيري معاون اول رئیس جمهوری و فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتي كشور ديدار و گزارشي در مورد اقتصاد مقاومتی و بسته رونق تولید ارائه نمود.
ربیع فلاح جلودار در مورد اين ديدار گفت : براساس توافق، این دیدارها به صورت ماهانه با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری برای ارائه گزارش اقتصاد مقاومتی و سایر بخش های استانی انجام می شود.
وی افزود : این استان در اجرای پروژه اقتصاد مقاومتی و بسته رونق تولید موفقیت های خوبی را در بین استان های کشور داشته که این گزارش ها به معاون اول رئیس جمهوری به عنوان فرماندهی ستاد عملیات اقتصاد مقاومتی ارایه شد.
نماینده عالی دولت در مازندران اظهارداشت : اگر در اجرای این طرح ها مشکلات نیز وجود داشته باشد در این دیدار مطرح و دستور سریع برای بررسی و رفع آن داده می شود.
ربیع فلاح دیدار دو جانبه استانداران با رئیس جمهوری و معاون اول برای تسهیل در رفع مشکلات احتمالی و یافتن راهکارهای مناسب برای تسریع در اجرای برنامه ها را مفید دانست.

 

قابل ذكر است هفته گذشته نيز ربيع فلاح جلودار استاندار مازندران با دكتر حسن روحاني رياست محترم جمهوري ديدار و گزارش اقدامات و فعاليتهاي دولت تدبير و اميد در مازندران را تشريح نمود.

دیدار استاندار مازندران با معاون اول رئیس جمهوری