فرمانده سپاه شهرستان نکا از برگزاری رزمایش دفاع از جنگل در شرق استان خبر داد.

سرهنگ پاسدار ابراهیم شریفی  در نشستی خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: بسیج نهادی مقدس است که در همه عرصه‌ها برای دفاع از انقلاب و ارزش‌های نظام تلاش می‌کند.

وی افزود: سازمان بسیج مستضعفین هر ساله رزمایشی را همزمان در سراسر کشور اجرا می‌کند که امسال یک رزمایش جدید با عنوان دفاع از جنگل، ششم و هفتم آبان‌ماه در جنگل کوهسارکنده نکا در شرق مازندران برگزار می‌شود.

شریفی بیان داشت: دفاع از جنگل با توجه به حادثه جنگل آمل بسیار حائز اهمیت بوده که نیروهای بسیجی با شرکت در این رزمایش آمادگی لازم جهت دفاع را آموزش می‌بینند.

وی با اشاره به شرکت 1500 نفری بسیجیان در رزمایش گفت: رزمایش دیگر نیز در 13 و 14 آبان‌ماه با حضور بسیجیان برای دفاع از کوی و برزن به منظور دفاع از شهر و مقابله با دشمن فرضی با آموزش‌های لازم برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه نکا تصریح کرد: دو گردان دیگر نیز گردان امدادی خواهران هستند و برای مقابله با حوادث سیل و زلزله آموزش‌های امدادی را می‌بینند.

شریفی افزود: رزم در شب نیز برنامه اصلی ما بوده تا بسیجیان جهت یابی و تعیین مسیر را به درستی انجام دهند.

وی با اشاره به توطئه‌های شوم دشمنان گفت: دشمن در همه لحظات به فکر ضربه زدن به نظام و انقلاب است که باید حواسمان به توطئه دشمنان باشد و بسیجیان و همه مردم با آمادگی کامل برای دفاع آماده باشند.

شریفی با بیان اینکه همه بسیجیان در این رزمایش بیمه غرامت هستند، گفت: برگزاری رزمایش فرصتی است که توان رزمی و توان آموزشی بسیجیان را افزایش می‌دهد؛ 65 هزار نفر در شهرستان نکا عضو بسیج هستند.// تسنیم