بخشدار سابق دودانگه، اعتبار مورد نیاز برای اجرای سد عظیم در این بخش را ۳۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

 لطف الله عباسی صبح دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه بخشداری دودانگه با اشاره به انجام مطالعه سد گفت: اجرای این طرح ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و هم اکنون در مرحله برگزاری مناقصه است و با اجرای آن پنج هزار هکتار از مزارع آبرسانی می شود.

احمد حسین زادگان فرماندار ساری نیز با بیان اینکه هبستگی مردم منطقه هم عامل دیگری برای توسعه بخش دودانگه است، افزود: مردم این منطقه حامی انقلاب بودند و در جنگ تحمیلی هم شهدایی را تقدیم نظام اسلامی کردند.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه مردم دودانگه در برگزاری جشنواره گلابگیری نشان دادند می توانند کارهای بزرگ برای توسعه منطقه انجام دهد، گفت: گردشگری، کشاورزی، طبیعت گردی، صنایع دستی و نیروی انسانی از دیگر سرمایه های بخش دودنگه است.

این مسئول با تاکید بر سوابق خدمتی بخشدار جدید دودانگه، تصریح کرد: در انتخاب جهانبخش عشوری به عنوان بخشدار دودانگه، توصیه کسی را قبول نکردم و خودم در این زمینه تصمیم گرفتم.

حسین زادگان از شوراهای بخش و دهیاران خواست تا در راستای تحقق اهداف دولت، یاریگر بخشدار منطقه باشند.

بخشدار جدید دودانگه هم در سخنانی اظهار داشت: وظیفه سنگینی بر عهده ما است و در مقابل خون شهدا، مسئول هستیم.

جهانبخش عشوری با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در منطقه انجام شده و این برنامه ها را ادامه می دهیم تا به نتیجه برسند، افزود: با هم اندیشی و وحدت رویه به اهداف دست می یابیم.

وی با بیان اینکه اخلاق گرا، اعتدال گرا و قانون گرا باشیم، گفت: همه باید در بخش احساس امنیت کنند، گردشگر، سرمایه گذار و مردم منطقه باید در امنیت باشند.

وی گفت: طرح های بسیاری در برنامه داریم و به زودی با دستگاه های حاضر در منطفه نشست برگزار می کنیم تا به این اهداف دست یابیم. / مهر