مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خبر داد

13930729000428_photoa حبیب حسین‌‌زادگان در جلسه هم‌اندیشی هفته پارالمپیک در استان اظهار کرد: توجه به ورزش بانوان موجب توسعه و شکوفایی ورزش بانوان می‌شود.

وی از افتتاح سه پروژه ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: در این ایام سه پروژه ورزشی در شهرهای تنکابن، سوادکوه و بابل که بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه داشته، به بهره‌برداری می‌رسد.

حسین‌زادگان با بیان اینکه توجه به ورزش بانوان موجب توسعه ورزش همگانی می‌شود، افزود: این هفته فرصتی است تا بانوان با فواید ورزش بیشتر آشنا شوند تا ورزش به عنوان سبد روزانه خانواده‌ها قرار گیرد و در اشاعه آن قدم بردارند.

وی در مورد برنامه‌های هفته گرامیداشت تربیت بدنی و ورزش در مازندران تصریح کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، حضور در گلزار شهدای سراسر استان، دیدار با نماینده ولی فقیه، حضور جامعه ورزش در نماز جمعه سراسر استان به ویژه مرکز استان، برگزاری مسابقات فوتسال آقایان و والیبال بانوان کارکنان دولت در مازندران، کلاس‌های مختلف آموزشی از جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت این هفته در مازندران برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به الگوی موفق ورزش همگانی در سایر قاره‌ها به ویژه اروپا و آسیا اظهار کرد: دعوت مردم برای ورزش کردن و افزایش آگاهی خانواده‌ها از فواید ورزش از وظایف اصلی معاونت توسعه ورزش همگانی است که در دولت تدبیر و امید و با درایت وزیر ورزش حرکتی چشمگیر در این زمینه انجام شده است.

حسین‌زادگان از برگزاری بیش از 400 برنامه فرهنگی ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش در سطح استان خبر داد و افزود: با مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی استان، ورزش صبحگاهی به صورت نمادین در ادارات و ارگان‌های مختلف در سطح استان برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، هفته تربیت بدنی و ورزش طی روزهای 26 مهر تا دوم آبان نامگذاری شده است.

فارس