حسن خیریان پور

معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع انسانی استانداری مازندران از پرداخت ۵۰ درصد تسهیلات بسته رونق تولید در استان خبر داد.

به گزارش  روابط عمومی استانداری مازندران حسن خیریانپور اظهار داشت: در مجموع این واحدهای صنعتی 2 هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید را از بانک‌های استانی دریافت کردند.

وی افزود: 339 واحد تولیدی که از محل دریافت این تسهیلات از رکود خارج شده در بخش فرآوری محصولات کشاورزی فعالیت دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران افزود: تعداد واحدهای صنعتی و تجاری که با اجرای طرح بسته رونق تولید از رکود خارج شده را 127 واحد اعلام کرده است.

خیریان‌پور با بیان اینکه در مجموع با خروج از رکود این واحدهای صنعتی تاکنون 316 نفر از کارگران این واحدها به سرکار خود برگشتند افزود: همچنین بانک‌های دولتی در این استان با 472 واحد صنعتی و کشاورزی نیز برای پرداخت تسهیلات رونق تولید و خروج از رکود قرارداد بستند که به‌زودی به این واحدها نیز وام پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: با پرداخت تسهیلات به این واحدها، تعداد واحدهای صنعتی و کشاورزی مازندران که موفق به دریافت تسهیلات می‌شوند به بیش از 938 واحد می‌رسد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع انسانی استانداری مازندران مجموع تسهیلات رونق تولید سهم مازندران را چهار هزار و 700 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: تاکنون بیش از 50 درصد از این تسهیلات پرداخت شده است.

خیریان‌پور، تعداد واحدهای صنعتی و کشاورزی متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید در مازندران را 2 هزار و 526 واحد عنوان کرد و تصریح کرد: استان مازندران در پرداخت تسهیلات رونق تولید و خروج از رکود در بین 31 استان کشور رتبه برتر را کسب کرد و بانک‌های کشاورزی، ملی و صنعت و معدن نیز در بین بانک های دولتی بیشترین پرداختی را به خود اختصاص دادند.

وی ابراز امیدواری کرد: با اتمام سهم چهار هزار و 700 میلیارد ریالی تسهیلات رونق تولید بار دیگر سهم بیشتری به این خطه شمال کشور اختصاص داده شود.