عملیات آبرسانی روستایی بخش بندپی شرقی بابل با همت ۵۰ طلبه از ۱۸ کشور خارجی در بابل آغاز شد.

  دانشجویانی از کشورهایی همچون افغانستان، آذربایجان، ترکمنستان، تاجیکستان، هندوستان، چین، کومار، استرالیا، ارمنستان و چند کشور آفریقایی در قالب اردوهای جهادی به اجرای آبرسانی به بخش بندپی شرقی بابل پرداختند.

اولین کارعمرانی این گروه جهادی در مازندران مربوط به فعالیت های عمرانی در مناطق محروم شهرستان نوشهر  بوده است که در سال ۹۰ در استان مازندران عملیاتی شد.

افتتاح پروژه آبرسانی به مناطق محروم بندپی شرقی بابل، دومین اقدام دانشجویان طلبه خارجی جامعه المصطفی قم است که با قوت و کار جهادی این گروه عملیاتی شد.

سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در این مراسم گفت:  ۹ کیلومتر عملیات آبرسانی در مناطق صعب العبور بندپی شرقی بابل، از اقدامات مفید و موثر گروه جهادی جامعة المصطفی است که طی ده روز در قالب اردوهای جهادی بسیج در مناطق مختلف کشور اجرا می شود.

وی افزود: این گروه، با انگیزه ترویج فرهنگ و روحیه جهادی و روحیه خدمت‌رسانی، کار در اردوهای جهادی و خدمت به مناطق محروم را سرلوحه کار خود داشته و در خدمت رسانی به روستاییان از هیچ کمکی دریغ نمی کنند.

عملیات آبرسانی روستایی بخش بندپی شرقی، تا کنون در عرصه های محرومیت زدایی ایفای نقش داشته است که آخرین پروژه این گروه جهادی در سال جاری، اقدامات عمرانی در شادگان خوزستان بوده است.

منبع خبر: مهر