دونالد ترامپ با این چهار زن عکس گرفت. کتلین ویلی و پائولا جونز، کتی شلتون و جوانیتا برودریک بیل کلینتون را متهم به تجاوز جنسی و سو‌ءاستفاده کرده‌اند.
 در حاشیه دومین مناظره میان «هیلاری کلینتون» نامزد دموکرات‌ها و «دونالد ترامپ» نامزد جمهوریخواهان، چهار زن که مدعی هستند بیل کلینتون رییس‌جمهوری پیشین دموکرات امریکا به آنان تجاوز کرده است، پیش از آغاز مناظره با حضور ترامپ در نشستی حاضر شدند و از آن‌چه مدعی‌اند بر آنان گذشته سخن گفتند.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ دونالد ترامپ با این چهار زن عکس گرفت. کتلین ویلی و پائولا جونز، کتی شلتون و جوانیتا برودریک بیل کلینتون را متهم به تجاوز جنسی و سو‌ءاستفاده کرده‌اند. چهارمین زن به نام کتی شلتون گفته است که زمانی که ۱۲ ساله بوده مورد آزار و اذیت جنسی بیل کلینتون قرار گرفته و هیلاری او را در آن زمان سرزنش کرده است. او گفته است که هیلاری همان زنی است که بعدا بانوی اول این مرد متجاوز شد.
روایت 4 زن که مدعی‌اند بیل‌کلینتون به آن‌ها تجاوز کرده است/عکس یادگاری ترامپ/ واکنش هیلاری+تصاویر
اقدام ترامپ در گردهم‌آوردن زنانی که مدعی‌اند بیل کلینتون به آنان تجاوز کرده دو روز پس از انتشار فایل صوتی از حرف‌های رکیک جنسی او در یک اتوبوس صورت می‌گیرد که درباره بهره‌برداری جنسی از زنان بوده است.
برودریک از اکارنزاس که در خانه سالمندان است می‌گوید بیل کلینتون به اجبار با او رابطه جنسی برقرار کرده بود. زمانی که دادستان کل بود. او می‌گوید که اعمال بلندتر از واژگان سخن می‌گویند. او گفته است: «آقای ترامپ شاید حرف‌های بدی زده باشد اما بیل کلینتون به من تجاوز کرد و هیلاری کلینتون من را تهدید کرد. این‌ها قابل مقایسه با یکدیگر نیستند».
شلتون نیز گفت که زمانی که ۱۲ ساله بود توسط مردی مورد تجاوز قرار گرفت که اکنون هیلاری کلینتون از او دفاع می‌کند. منظور او بیل شوهر هیلاری بود. او گفت که هیلاری کلینتون فردی غیر‌قابل اعتماد و نامتعادل است و در زمینه تخیلات جنسی شوهرش هیچ کاری برای درمان او انجام نداده است. او می‌گوید: «هیلاری می‌گوید که برای زنان و کودکان کار می‌کند. او اکنون به نوار صوتی می‌خندد. در حالی که خود پیش از این‌ از کارهای شوهرش دفاع کرده است». در اینجا شلتون احساساتی شد و حرف‌هایش را متوقف کرد. او افزوده است: «من نخستین قربانی هیلاری کلینتون بودم. او زندگی من را نابود کرد و بجای آن که بیل را مقصر بداند من را سرزنش می‌کرد. من تنها کودکی ۱۲ ساله بودم. می‌گویم که هیلاری کلینتون یک دروغگوست. او من را مسخره کرد و از متجاوز دفاع کرد».
جونز که دعوای حقوقی ۸۰۰ هزار دلاری را علیه بیل کلینتون به اتهام وسوء استفاده جنسی مطرح کرده بود از ترامپ حمایت کرد و گفت که او مرد خوبی است و هر کسی باید به او رای دهد.