دبیر فراکسیون ورزش و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه با کمترین سرمایه‌گذاری بهترین نتایج در ورزش استان رقم خورد گفت: ورزش استان در کشور سرآمد است.

، علی‌اصغر یوسف نژاد  در گردهمایی روسا و نواب رئیسان هیات های ورزشی مازندران بابیان اینکه با کمترین سرمایه‌گذاری بهترین نتایج برای ورزش مازندران رقم خورد، بیان داشت: ورزش مازندران در کشور آقایی می‌کند که نمونه بارز آن درخشش ورزشکاران مازنی در رقابت‌های برون‌مرزی به‌ویژه دربازی‌های المپیک و پارالمپیک ریو بود.

وی با اشاره به اینکه در برنامه پنج‌ساله ششم تصمیم‌گیری خوبی برای توسعه ورزش در مجلس تصویب شد، افزود: ورزش یک دستگاه تخصصی است و حمایت به ورزش نیز باید اصولی باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه ورزش هزینه بلکه سرمایه‌گذاری است، تصریح کرد: در حال حاضر ورزش در تمامی خانواده‌ها نفوذ کرده و جزو نهاد اول کشور و استان محسوب می‌شود.

یوسف نژاد از پتانسیل بسیار بالا ورزش مازندران خبر داد و گفت: باید شرایطی ایجاد شود تا بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری به ورزش باانگیزه بیشتری رغبت کند.

وی ضمن تشکر از عملکرد مثبت و خوب مدیرکل ورزش و جوانان استان در نتایج خیره‌کننده اخیر ورزشکاران مازنی خاطرنشان کرد: ورزش به‌سلامت روحی و روانی جامعه اثرگذار است.