فرمانده سپاه کربلای مازندران:

 محمدحسین بابایی در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره تابستانی ساحل سالم و پارک پاک و افتتاحیه طرح‌های مقابله با معضلات اجتماعی که در سالن الغدیر سپاه کربلای استان برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات فرهنگی و هنری باید در مخاطب روحیه دشمن‌ستیزی، کمک به مظلوم، حق‌طلبی را مردم ایجاد کند.

به گزارش ونگ وا به نقل از فارس، وی با بیان اینکه هدف کار ما این نیست که سرگرمی ایجاد کنیم و ابزار سرگرمی هم زیاد است، افزود: کار ما باید حس کمک به ضعفا و ستمدیدگان، عرفان، اخلاق و ادب هم ایجاد کند.

بابایی با اشاره به اقدامات انجام شده در ساحل سالم و پارک پاک خاطر نشان کرد: رنگ کار باید طوری باشد که تایید امام زمان باشد.

وی با اشاره به کمبود بودجه و اعتبار بیان کرد: اگر یک ریال بودجه در ارتباط با این جشنواره و مسائل فرهنگی برسد در جای دیگری مصرف نشده و به طور مستقیم به دست شما می‌رسد و البته ما بیشتر از آن مقداری که می‌آید هزینه می‌کنیم.

فرمانده سپاه کربلای استان مازندران با بیان اینکه نقطه مقابل نمی‌خواهد این کار انجام شود و شدیدا القا می‌کند که سپاه فقط نقش نظامی دارد و بودجه نمی‌دهد تاکید کرد: اگر درصد بگیریم بودجه فرهنگی سپاه درصد کمی از اعتباری است که در اختیار دیگران قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که از کمبودها گلایه نکنید و نگویید اول امکانات بعد ماموریت، اول ماموریت آخر هم ماموریت تصریح کرد: ما جنگ دو تفکر داریم و اگر شفاف بگویم خودی و غیرخودی که اگر روزی حقوق ما را هم ندادند ما دست از فعالیت بر نمی‌داریم و با همه کمبودها کار می‌کنیم.

بابایی با بیان اینکه در مسئله نفوذ به دنبال خارجی‌ها نباشید، یادآور شد: موضوع FATF و برجام نفوذ است.

وی با اشاره به موضوع برگزاری کنسرت در کشور بیان کرد: معضل ما فقط اجازه ندادن کنسرت در بعضی شهر‌هاست؟ آیا مشکلاتی مانند ازدواج و… وجود ندارد؟

 فرمانده سپاه کربلای استان مازندران با اشاره به ترویج طب سنتی اسلامی ایرانی افزود: مسیری که داریم سختی‌های زیادی دارد فرماندهان تدبیری کنند تا این حرکت فرهنگی که آغاز شده‌ است به دلیل نرسیدن بودجه متوقف نشود.