معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به توسعه زیرساخت‌های ارتباطی استان، گفت: در سه سال اخیر، ۳۰۰۰ کیلومتر راه روستایی مازندران آسفالت شد.

 علی نبییان  در گردهمایی راهوران محله و امداد نجات جاده ای استان اظهار داشت: پلیس از تلاشگران ایجاد امنیت و آسایش در جامعه هستند که شبانه روز به مردم جامعه خدمت می کنند.

وی افزود: امسال که طبق فرمایش مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بوده و خوشبختانه با کاهش آمار مرگ و میر در جاده‌های استان توانستیم گامی در جهت تحقق فرمایشات ایشان داشته باشیم.

نبییان بیان داشت: در نوروز و تابستان امسال علی‌رغم بیشترین حجم ترافیکی در محورهای مواصلاتی و کمبود منابع مالی شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای بودیم که این امر نشان از تلاش و زحمات همه عوامل مانند راهداری حضور فعال پلیس راه و مردم بوده است.

معاون استاندار مازندران با اشاره به اقدامات مناسب دولت در زمینه راه و جاده گفت: در سه سال هزار کیلومتر از راه‌های روستایی استان آسفالت و 185 کیلومتر جدا کننده در محورهای مواصلاتی قرار گرفت.

وی با اعلام اینکه مازندران از محورهای شریانی کشور است افزود: حذف و کاهش نقاط حادثه‌خیز استان باید مدنظر مسئولان ملی قرار گیرد.

نبییان با بیان اینکه ترافیک در محورهای استان در اواخر هفته بسیار شکننده است گفت: امیدواریم بتوانیم نسبت به توسعه زیرساخت حمل و نقلی استان گام برداریم.

مازندران دارای 10 هزار و 100 کیلومتر راه اصلی و فرعی و مواصلاتی است./ تسنیم