رئیس دانشگاه پیام نور مازندران خبر داد

به گزارش ونگ وا به نقل از فارس، اسدالله دیوسالار عصر امروز در آیین معارفه مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان مازندران با گرامیداشت یاد شهیدان اظهار کرد: شهیدان امنیت و استقلال ایران را در این برهه از زمان در منطقه‌ای ناامن و در بدترین منطقه جغرافیایی جهان فراهم کردند.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور هدیه‌ای است که از سوی انقلاب اسلامی و شورای انقلاب فرهنگی به مردم اهدا شده است، افزود: دانشگاه پیام‌نور یک دانشگاه مردمی است که سهامداران آن مردم هستند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان مازندران با اشاره به‌ اینکه این دانشگاه خدمات ارزنده‌ای به کشور و مردم داشته‌ است، تصریح کرد: دانشگاه پیام‌نور 520 مرکز و واحد دانشگاهی در داخل و 56 واحد در خارج از کشور دارد.

دیوسالار شرایط خاص پذیرش دانشجو، بومی‌گزینی و آموزش سیستمی تکنولوژی نوین مبتنی بر IT را از مزایای دانشگاه پیام‌نور نام برد و افزود: این دانشگاه با تلاش همکاران رتبه یک از لحاظ کیفیت آموزشی را دارد.

وی افزود: در دانشگاه پیام‌نور مازندران 160 عضو هیأت علمی و 480 کارمند به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند.

دیوسالار 64 اختراع و برگزاری بزرگ‌ترین مسابقات کشوری در دانشگاه پیام‌نور مازندران را از افتخارات این دانشگاه عنوان کرد و افزود: در سال 95 بزرگ‌ترین مسابقه برنامه‌نویسی در این دانشگاه برگزار شد و این دانشگاه از موقعیت بالایی در کشور برخوردار است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور مازندران این دانشگاه را از دانشگاه‌های بدون حاشیه نام برد و بیان کرد: امسال در کشور یک‌هزار دانشجوی دکتری از پیام‌نور داشته‌ایم و 33 هزار قبولی در دانشگاه‌های کشور از آن دانشگاه پیام‌نور بوده است.

وی خاطرنشان کرد: دفتر نهاد مقام معظم رهبری بازوی مهمی است که بعد از انقلاب فرهنگی در نخستین مقطع هویتی نداشته و دچار خلا فکری بوده اما در سال 63 به تدبیر رهبری نهاد تثبیت و محقق شد.