مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:

به گزارش ونگ وا  به نقل از فارس، حبیب حسین‌زادگان در جلسه بررسی وضعیت و پیگیری پروژه‌های ورزشی گلوگاه که با حضور هیأت‌های ورزشی این شهرستان برگزار شد، گفت: ورزش و جوانان گلوگاه در این چند سال اخیر رشد و جهش خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه سرانه ورزش استان در حال حاضر به ازای هر نفر 1.2 مترمربع رسید، افزود: این افتخار در حالی نصیب ورزش مازندران شد که براساس برنامه توسعه پنجم سرانه ورزش استان بالاتر از تهران قرار گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران سرانه ورزش گلوگاه را با توجه به جمعیت شهرستان عنوان کرد و ادامه داد: ظرفیت ورزش خوب بوده و با همت مسؤولان استانی و شهرستانی برای توسعه زیرساخت ورزش گلوگاه از نظر اعتبارات ملی و استانی توجه ویژه شود.

این مسؤول با بیان اینکه تسهیلات خوبی در سال‌جاری برای توسعه ورزش استان اختصاص می‌یابد، تصریح کرد: جلسات خوبی با مدیران در اختصاص تسهیلات بانکی برگزار شد که در صورت همکاری با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی اختصاص می‌یابد.

وی افزود: مسؤولان شهرستان همت خوبی در توسعه و شکوفایی ورزش شهرستان دارند تا مشکلات حوزه فرهنگی و تربیتی و ورزشی کاسته شود.

فرماندار گلوگاه نیز بیان کرد: در بازی‌های المپیک و پارالمپیک ریو 2016 ورزشکاران مازندرانی نقش موثری در افتخارآفرینی ورزش کشور در این آوردگاه داشتند.

محمدرضا تباکی درباره مشکلات مالی و زیرساخت‌های ورزش شهرستان، افزود: زیرساخت ورزش شهرستان نسبت به جمعیت خوب بوده، ولی از مسؤولان می‌خواهیم از نظر امکانات توجه بیشتری به ورزش گلوگاه داشته باشند.

به گزارش فارس، محمدرضا دارابی رئیس اداره ورزش و جوانان گلوگاه نیز عملکرد، فعالیت انجام شده، افتخارات و درخشش ورزشکاران و مشکلات هیأت‌های ورزشی شهرستان را ارائه کرد