معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به محدودیت‌های بودجه‌ای که در کشور و استان وجود دارد، گفت: 2 هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در مازندران نیاز است.

 علیرضا یونسی  در مراسم تجلیل از بازنشستگان استان، اظهار کرد: دولت تلاش کرد که آرامش و آسایش را برای مردم به ارمغان بیاورد و مردم به آینده امیدوار شوند.

وی تصریح کرد: دولت در تبلیغات انتخاباتی خود گفت ما باید طرحی را اجرایی کنیم که چرخ سانتریفیوژها و چرخ زندگی مردم همزمان بچرخد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران خاطر نشان کرد: برای اجرای این طرح دولت بحث مذاکرات را در دستور کار خویش قرار داد و توانست بعد از 12 سال همه تحریم‌های ظالمانه علیه ایران را رفع کند و حقانیت انقلاب اسلامی ایران به خوبی نشان داده شد و مانند جنگ تحمیلی پس از 12 سال موفق از مذاکرات سربلند بیرون آمدیم.

وی با اعلام اینکه اعتقاد شخصی بنده این است که آیندگان در ارتباط با اقدامات مناسبی که در برجام انجام شد، بیشتر می‏‌نویسند و صحبت می‏‌کنند، گفت: اگر تحریم‌ پابرجا بود خطر جنگ کشور را تهدید می‏‌کرد.

یونسی با بیان اینکه اگر تحریم‌ها باقی مانده بود ما میزان فروش نفت ما به شدت کاهش پیدا می‎کرد، افزود: دشمن طرح فروش نفت در برابر غذا را در دستور کار داشت.

وی به اجرای طرح تحول سلامت در کشور اشاره کرد و یادآور شد: با اجرای این طرح آرامش در بین خانواده‌های بیمار نهادینه شد این حق مردم ایران است و حتی این طرح هم باید اصلاح شود تا مردم آرامش بیشتری را در حوزه درمان احساس کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران خاطر نشان کرد: دولت تورم بالای 40 درصد را به زیر 10 درصد رساند، دست واسطه‌ها در کشور کوتاه شد، آرامش در عرصه اقتصادی کشور حاکم شد، از طرفی وجود مشکلات در جامعه را رد نمی‎کنم و دولت به دنبال رفع مشکلات است و این حق طبیعی مردم است.

وی با اشاره به محدودیت‌های بودجه‌ای که در کشور و استان وجود دارد، افزود: در مازندران 2 هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام دولت گذشته نیاز داریم.

یونسی اضافه کرد: دولت 4 هزار میلیارد تومان در مدت سه سال از حوزه‌های مختلف برای استان با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و دولتی و سرمایه‌گذاران هزینه کرد تا مشکلات مردم کاهش یابد.

وی در پایان گفت: دولت به دنبال ایجاد آرامش و رفاه مردم در سطح کلان است. فارس