طبرسی

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر توجه بیشتر اطبا به توسعه مراکز بیماری‌های مزمن، گفت: مازندران نیازمند برخورداری از مرکز جامع اعصاب و روان است.

 آیت الله نورالله طبرسی در نشست خبری مشترک با پروفسور سمیعی در ساری با تقدیر از سفر وی به مازندران، اظهار داشت: این استاد گرانمایه متعلق به شمال کشور و ایران نبوده بلکه پزشک حاذق و دوستدار مردم متعلق به آحاد دنیا دارد.

وی افزود: از پروفسور سمیعی به واسطه لغو سفرش به مالزی و دریافت جایزه جهانی و انجام سفر به مازندران قدردانی می‌شود که این اقدام وی نشان دهنده آن است که طبیب واقعی همان پروفسور سمیعی بوده که دوستدار مردم و طبابت است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه هدف اصلی از سفر پروفسور سمیعی در استان راه اندازی مرکز علوم تخصصی اعصاب و روان است، تصریح کرد: اهتمام مسئولان استان به‌ویژه شهردار پرتلاش ساری برای تحقق این مهم وجود دارد چرا که شهردار ساری ظرفیت قرارگیری در مدارج بالاتر استانی و کشوری به واسطه اجرای طرح‌های عمرانی و فرهنگی فراوان در حوزه مدیریت شهری را دارد.

طبرسی با بیان اینکه راه اندازی مرکز علوم تخصصی اعصاب و روان توسط شهرداری ساری خدمت ماندگاری دیگری از سوی مدیریت شهری مرکز استان بوده که یادگار باقی خواهد ماند، افزود: امیدواریم سایر مسئولان استان برای تحقق این امر در استان تلاش کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه شخصیت حقوقی پروفسور سمیعی حد و مرز ندارد و خدمت این طبیب حاذق بسیار ارزشمند است، گفت: از استاندار مازندران نیز به واسطه حضور متعدد در برنامه‌ها و طرح‌های خیرخواهانه نیز تقدیر می‌شود.

طبرسی با بیان اینکه اداره قالب دانشگاه‌های دنیا توسط پزشکان ایرانی صورت می‌گیرد، افزود: بسیاری از افتخارات علمی دانشگاه‌های دنیا توسط دانشمندان و اساتید ایرانی محقق می‌شود./ تسنیم