امام جمعه بابلسر

مراسم تودیع و معارفه امام جمعه جدید بابلسر امروز با حضور مسئول سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران در بابلسر برگزار شد.

 جلسه تودیع و معارفه امام جمعه بابلسر با حضور حجت الاسلام انتظاری مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران در جلسه شورای اداری بابلسر در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه در حکمی از سوی حجت الاسلام تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور, حجت الاسلام والمسلمین محمد اسماعیل قلی پور برای مدت 3 سال به عنوان امام جمعه بابلسر منصوب و از زحمات حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر طلابیان قدردانی شد.

حجت الاسلام محمد انتظاری, مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران در این مراسم اظهار داشت: از تمام ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی و نهادهای فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ نماز در جامعه استفاده شود.

وی با قدردانی از تلاش چندین ساله حجت الاسلام طلابیان امام جمعه سابق بابلسر، گفت: مسئولیت به عنوان هدیه و امانتی از سوی خداوند متعال در نزد ما بوده و همه ما باید قدردان این نعمت الهی باشیم و از آن در راستای دفاع از ارزش‌های والای انسانی و اسلامی استفاده کنیم.

نماز جمعه سنگر ارزشمند توسعه ارزش‌های دینی

حجت الاسلام قلی پور امام جمعه بابلسر در این مراسم با بیان اینکه نماز جمعه سنگر ارزشمندی برای توسعه ارزش‌های دینی و اخلاقی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، گفت: تمام تلاش ما ترویج فرهنگ نماز در بین آحاد افراد جامعه است.

وی با تاکید بر حضور پررنگ مسئولان در نماز وحدت آفرین جمعه، افزود: یکی از اهداف دشمن ضربه زدن به ارزش‌های دینی و اخلاقی مسلمانان بوده و با حضور در نماز جمعه و ترویج فرهنگ نماز اهداف دشمنان خنثی می‌شود.

حجت الاسلام علی اکبر طلابیان, امام جمعه سابق بابلسر نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه فتنه گران بدانند تا زمانیکه طلابیان زنده است خار چشم آنان خواهد بود، اظهار داشت: سال‌هاست تلاش می‌کنند این شهر ولایی را از دست ولایتمردان خارج کنند اما بدانند تا مردم قهرمان این شهر ولایی هستند و جزو ملک امام زاده ابراهیم(ع) موفق نخواهند شد.

طلابیان ادامه داد: نماز جمعه خار چشم فتنه گران و دشمنان است و باید باقی بماند تا انقلاب باقی بماند.

وی با بان اینکه وقتی از مسئولیت کنار می‌روم مردم می‌گویند چه شده است و وقتی از دنیا می‌رویم مردم می‌گویند چه چیزی از خود باقی گذاشته است گفت: روزی که آمدم یک خانه نیمه تمام داشتم اکنون تنها همان یک خانه را دارم. نه فرزندانم در تهران خانه دارند و نه خودم در جایی ملک و ثروت و گردش مسئولیت‌ها به نفع انقلاب، نظام و مردم است.

حجت‌الاسلام قلی‌پور بیش از 10 سال امامت جمعه شهرستان جویبار و آزادشهر استان گلستان را در کارنامه خود دارد و پیش از این حجت الاسلام علی اکبر طلابیان به عنوان امام جمعه شهرستان بابلسر مشغول به خدمت بوده است.

تسنیم