به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا، جلسه شورای اداری با حضور مهندس احمدی فرماندار نکا، مهندس مسگری معاون فنی سرشماری نفوس و مسکن 95 استان مازندران و اعضای شورای اداری در محل فرمانداری برگزار شد

مهندس احمدی با اشاره به اعتبارات تملك دارايي هاي سرمايه اي سال 95 و مقايسه نسبت به سال گذشته بیان داشت: اعتبارات تملك دارايي هاي سرمايه اي سال 95 نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش دارد ، که در اين خصوص روساي ادارات و نهادها بايد نهايت كوشش خود را در جهت جذب اعتبارات متعلقه و اجراي طرحها و پروژه ها با كيفيت عالي معمول نمايند

فرماندار نکا افزود: هنر مدیریت در این است کارها را برجسته و به یادگار بگذارد

وی تصریح کرد: در حوزه های کاری خود ، یک کار را بصورت نمادین برجسته کنید

مهندس احمدی با اشاره به حفاریهای صورت گرفته در شهرستان اظهار داشت: هرگونه حفاری باید در کمیته حفاری شهرستان تصویب و بعد اجرا گردد

فرماندار نکا با اشاره به بخشنامه وزیر کشور در خصوص اقامه نماز بیان داشت: وقت قانونی برای اقامه نماز ظهر و عصر 20 دقیقه می باشد لذا مدیران ضمن شرکت در نماز ادارات ، در نماز جمعه هم شرکت نمایند

فرماندار نکا با اشاره به نقش اثر گذار مردم در توسعه کشور گفت: مردم با آمار و ارقامی که به صورت دقیق در اختیار ماموران سرشماری نقش مثمرالثمری در تصمیم گیری های کلان دارند.

به گزارش  مهر، جعفر احمدی  در جلسه شورای اداری شهرستان نکا با اشاره به افزایش تملک دارایی های سرمایه ای شهرستان اظهار داشت: اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای شهرستان نکا با رشد ۳۰ درصد نسبت به سال گذشته هم اکنون در جایگاه خوبی قرار دارد که در این راستا مدیران نهادهای شهرستان تمام تلاش خود را جهت جذب اعتبارات منطقه و اجرای طرح ها و پروژه های در پیش رو با کیفیت بیشتر به کار بندند.

وی هنر مدیران را در برجسته و ماندگار ماندن طرح و پروژه های اثر گذار برشمرد و همچنین افزود: هر مدیری در حوزه کاری خود اگر یک عملکرد را به صورت نمادین برجسته ارائه دهد قطعا به نیکی از آن در سطح استان و شهرستان یاد می شود.

فرماندار نکا با اشاره به حفاری صورت گرفته در سطح شهرستان تصریح کرد: هر گونه حفاری که در سطح شهرستان ابتدا باید طی مراحل قانونی تصویب ودر مرحله دوم اجرایی شود.

احمدی به اهمیت سرشماری عمومی و نفوس مسکن اشاره کرد و همچنین بیان کرد: : داشتن اطلاعات و آمار دقیق و مناسب جهت تحقق اهداف چشم انداز ها و  پیشرفت کشور در گرو همکاری مطلوب عموم مردم در سرشماری عمومی نفوس و مسکن است.

نماینده عالی دولت در نکا اضافه کرد: امورات کشور بدون برنامه و متود خاص هرگز توسعه پیدا نمی کند لذا در همین راستا تصمیم سازان براساس آمار و ارقام برای کشور برنامه ریزی می کنند.

وی با اشاره به نقش اثر گذار مردم در توسعه کشور افزود: مردم با آمار و ارقامی که به صورت دقیق در اختیار ماموران سرشماری و سایت مورد نظر قرار می دهند نقش مثمرالثمری در تصمیم گیری های کلان کشور دارند.

فرماندار نکا با تاکید بر همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان متذکر شد: همه دستگاه های اجرایی شهرستان بایستی در انجام فرآیند سرشماری عمومی نفوس و مسکن با استفاده از همهٔ امکانات، همکاری لازم را داشته باشند و همچنین باید از ظرفیت بالای دهیاران در منطقه جهت همکاری با مامورین سرشماری و پیشبرد این هدف استفاده شود.

احمدی خاطر نشان کرد: اطلاعات مرکز آمار ایران ، مبنای برنامه ریزی های کلان کشوری و منطقه ای است لذا نهایت دقت در تهیه مطالب مورد نظر و اطلاعات استخراجی در سرشماری نفوس و مسکن ضروری است.