رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:در اجرای طرح‌های آمایش سرزمین در مازندران تدابیر خوبی اندیشیده شد که در برنامه ششم توسعه توجه خاصی به آن می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امسال طرحی برای اصلاح بودجه بانک‌ها فراهم شد، گفت: طرح‌هایی که متوقف یا نیمه‌کاره بودند با توجه به گرفتن تسهیلات از بانک‌ها رونق پیدا کردند.

علی لاریجانی در حاشیه سفر به مازندران در جمع خبرنگاران با اشاره به قابلیت‌ها و استعدادهای این استان با توجه به بهره‌مندی از دریا، جنگل و سایر مواهب الهی اظهار کرد: مازندران می‌تواند به عنوان قطب گردشگری شمال کشور مطرح شود.

وی افزود: در اجرای طرح‌های آمایش سرزمین در مازندران تدابیر خوبی اندیشیده شد که در برنامه ششم توسعه توجه خاصی به آن می‌شود.

لاریجانی با بیان اینکه امسال طرحی برای اصلاح بودجه بانک‌ها فراهم شد، گفت: طرح‌هایی که متوقف یا نیمه‌کاره بودند با توجه به گرفتن تسهیلات از بانک‌ها رونق پیدا کردند و این نشان دهنده حرکت برای راه‌اندازی صنایع واحدهای تولیدی به طور جدی است.

وی گزارش ارائه شده از سوی استاندار مازندران در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه را خوب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به بدهی شهرداری‌های استان تمهیدات خوبی برای تقویت این نهاد خدماتی در سراسر مازندران اتخاذ شده است که زمینه رشد و توسعه و تقویت صنعت توریسم را فراهم می‌کند. ایلنا